AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg er en gutt på 20 som har hatt en vennine som jeg har hatt regelmessig sex med. Vi er gode venner og har utrolig sex, men ingen av oss har tid eller spessielt lyst på et forhold. Det er som oftes henne som sier hun ikke vil ha noe forhold, og hun har aldri "prøvd seg" på meg utenom sex, hvis dere forstår. Nå i dag møtte hun meg for hun hadde noe å snakke om, og hun er gravid... Hun er 100% sikker på at det er mitt, noe jeg tror på siden vi har kontakt ofte, og hvis hun er på byen eller i humør så er det alltid meg hun ringer. Jeg tviler faktisk ikke på at det er mitt i det hele tatt, da er jeg faktisk sikker på at hun ville fortalt meg det. Hun vil fremdeles ikke ha noe forhold tror jeg, for hun sa ikke noe særlig om det når jeg spurte istad. Jeg tror ikke hun vil ta abort heller, og nå aner jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Hun er 19 år, og for å være helt ærlig vet jeg ikke om hun hadde blitt en så utrolig god mor på dette stadiet i livet, men det tror jeg egentlig ikke jeg heller hadde blitt. Hvis hun velger å beholde det skal jeg selvfølgelig stille opp 100%. Hvordan dette skjedde aner jeg ikke, og det tror jeg ikke hun gjør heller. Vi har brukt kondom de gangene hun har sagt hun ikke er 100% sikker på sin prevensjon, siden hun i en periode ble veldig dårlig av ppillene og skulle bytte over til et annet merke eller et eller annet (skjønner meg ikke helt på kvinneprevensjon). Noen innspill her?? Anonymous poster hash: f4e72...27f
Gjest snoopy_93 Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Hun fortalte det i dag? Husk at det er aprilsnarr i dag også.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Var det aprilsnarr?Anonymous poster hash: 59a30...33c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Nei, jeg tror virkelig ikke det. Hun har sagt i flere dager at hun måtte snakke med meg om noe... Tror hun hadde sagt det innen nå hvis det var aprilsnarr Anonymous poster hash: f4e72...27f
LexSuperior Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Nei, jeg tror virkelig ikke det. Hun har sagt i flere dager at hun måtte snakke med meg om noe... Tror hun hadde sagt det innen nå hvis det var aprilsnarr Anonymous poster hash: f4e72...27f Spør for sikkerhetsskyld?
Gjest Beist Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Kommunikasjon. Snakk med henne. Fortell hva du tenker om saken. Sånne ting. Er det eneste som funker.
Gjest Coolaid Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Noen innspill her?? Anonymous poster hash: f4e72...27f Om dere ender opp i et romantisk forhold eller ikke er likegyldig. Få stadfestet 100% sikkert at du er faren så snart du kan etter at barnet er født - altså farskapstest. Dette handler ikke om du stoler på henne eller mistenker henne. Det er kun en praktisk løsning for en i din situasjon. Ta det som en mann og still opp 100% for mor i svangerskapet, og barnet når det er født. Å bli pappa er den virkelige manndomsprøven og det viktigste du gjør i livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 ingen prevensjon er 100% sikker. Har ei venninne som ble gravod på p-piller og hadde tatt de til rett tid osv. Så man er aldri 100% sikker så lenge man har sex. Men kan jo hende dere finner ut av det etterhvert og kanskje blir et par underveis i svanerskapet. Anonymous poster hash: 52adf...855 1
Gjest Elseby13 Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 I den andre tråden fortalte du at hun hadde fryktelig mye penger og snakket alle slags språk flytende. Og nå er hun gravid. Mye skjer med den jenta i dag.
Chloe- Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 I den andre tråden fortalte du at hun hadde fryktelig mye penger og snakket alle slags språk flytende. Og nå er hun gravid. Mye skjer med den jenta i dag. Hvordan vet du at det er samme person?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Hvordan vet du at det er samme person? Det lurte jeg også på for det er ikke samme jente som det snakkes om..Anonymous poster hash: d698d...fc0
FalconPunch Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå