Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av å være stygg på håret! Håret mitt er en slags miks mellom stormsveis og sovesveis, og jeg kunne glatt lurt noen til å tro at jeg ikke hadde børstet det på en uke.

Jeg har hår til litt nedenfor skuldrene. De problemene jeg opplever er at håret rundt pannen står litt opp og ut, og når jeg setter det opp så hender det at noe av hodebunnen kommer til syne. Jeg har tykt hår, så jeg skjønner ikke hvorfor sistnevnte skjer. I tillegg ser håret veldig bustete ut hele tiden, til tross for at jeg børster det hver dag.

Jeg bruker sjampo og balsam som frisøren har anbefalt. Vasker håret hver dag, men bruker ikke sjampo/balsam i det oftere enn ca hver 4. dag. Frisøren sier jeg har sunt hår.

Hva kan jeg gjøre for å få litt finere hår? Å ha det hengende rett ned er ikke noe pent synes jeg, men når jeg setter det opp i hestehale blir det aldri fint. Alle menneskene jeg møter har så fint hår synes jeg, men jeg ser så uflidd ut! Selv om jeg prøver å være fin. Er det noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: b4034...27d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tykt hår som er matt og vanskelig å gjøre noe med. Er til brystene ca i lengde. Virvler i hårfestet hår det umulig for meg å ha lugg. Jeg slet ofte med at håret ser rufsete og ustelt ut, selv om det er nyvasket og nybørstet. Hårspray og lignende fungererer OK, når jeg har det halveis oppsatt eller i hale, men ikke når det er løst.

Jeg forsøkte saltvannspray, men det forverret situasjonen. Håret mitt er på en måte naturlig ferdig saltvannssprayet.

Jeg kjøpte denne etter å ha testet hos en venninne: http://www.blivakker.no/product/LOR0366/l-oreal-professionnel-serie-expert-volumetry-volumespray-125ml

Selv om det er for fint hår og jeg har litt tykkere, så synes jeg det hjalp veldig. Bruker i håndkletørt hår, i hårfestet og rundt toppen av hodet (skillen). Det løfter håret litt fra hodebunnen og gjør det tettere og litt mer "stabilt" så det ikke legger seg i lokker og blir rufsete like lett, og det gjør faktisk at håret holder seg en dag til uten hårvask fordi det ikke blir like fett.

Må bare finne en fin spray som gir litt glans til håret som kan bli litt matt nå, så er jeg i mål!

Anonymous poster hash: de889...212
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Jeg har også forsøkt saltvannsspray uten hell, synes bare håret blir stivt og rart.

Anonymous poster hash: b4034...27d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...