AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Har nylig fått meg tinder, og syns det er et morsomt tidsfordriv! Men hva skjer egentlig når jeg trykker "liker" på noen? Kan andre finne ut av hva du trykker på? Anonymous poster hash: 1b3e5...bb8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Jepp, det er jo hele poenget. Anonymous poster hash: 6db79...cd4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Ja men andre enn den personen jeg har trykt liker på? har angst for at tinder pltuselig skal hacke seg inn på facebook og spamme ned feeden med: "AB har en match med Joakim!" Anonymous poster hash: 1b3e5...bb8
Aviale Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Neida, slapp av! Tinder er genialt, og gøy tidsfordriv ja. 1. Ingenting av det du gjør på tinder vil noen gang vises på facebooken din, det er bare tinder som henter info fra facebook når du lager profilen din. 2. Når du liker noen, får de ikke vite det med mindre noen liker deg tilbake. I starten får man match på veldig mange, fordi det er de som har likt deg som kommer opp først når du blar i bunken 3. Ingen andre enn de som selv har tinderkonto, som du har likt og som liker deg tilbake, kan se hvem du har likt. 4. Du kan også stille på hvilke bilder du vil skal vises for deg, de blir automatisk hentet fra facebook, men du kan endre det ved å gå på rediger profil. Der kan man også skrive litt tekst om seg selv, jeg har likt flere folk mest pga teksten de har skrevet, så det kan også ha noe å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå