Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte å tråkke over på løpetur i går, ikke mye, men nok til at foten ble vond og hoven.

Nå i dag er jeg mye bedre, gjør bare vondt i spesielle stillinger, ikke ved vanlig gange osv., men jeg er fortsatt hoven på utsiden av ankelen. Tenkte å prøve meg på litt lett trening i kveld likevel, teipe beinet og sette meg på spinningsykkelen en stund, og trene litt styrke. Kommer ikke til å utfordre beinet eller gjøre noe som gjør vondt. Men er det dumt siden jeg fortsatt er hoven? Burde jeg holde meg helt i ro? Jeg vil veldig gjerne trene...

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Jeg ville ventet en dag til hvertfall. Det er så lett at hevelsen blusser opp igjen. Hev benet, se på tv og ta heller en bedre økt i morgen.

Skrevet

Problemet er at jeg har ikke tid til å trene i morgen... Men ettersom hevelsen har blitt litt verre etter en lang dag på jobb tar jeg ikke sjansen på å trene i dag likevel. :( Kjedelig, men vil jo helst ikke risikere å gjøre skaden verre heller.

Gjest Runforit
Skrevet

Ispose og hvile :)

En ekstra dag fri vil bare gi deg masse ekstra energi til neste økt :)

Gjest constance90
Skrevet

Problemet er at jeg har ikke tid til å trene i morgen... Men ettersom hevelsen har blitt litt verre etter en lang dag på jobb tar jeg ikke sjansen på å trene i dag likevel. :( Kjedelig, men vil jo helst ikke risikere å gjøre skaden verre heller.

Hvis du har hevelse etter jobb igjen så skal du ikke treme i dag. Du gjør nok best med å vente til du ikke har hevelse i det hele tatt. Skal ikke si nie sikkert her men mente det varstørre sjangs for betennelse hvis du trente med hevelse. Bare noe jeg harhørt

Skrevet

Har funnet ut at de faktisk anbefaler lett trening som bidrag for å få hevelsen til å gå ned, etter å ha tatt det rolig de første par dagene. Så i kveld setter jeg meg på sykkelen. Fikk omrockert timeplanen litt så jeg får tid. :danse: Litt hoven i dag også, men mye bedre enn i går ettermiddag. Får prøve å legge beinet høyt innimellom på jobb i dag.

Gjest constance90
Skrevet

Har funnet ut at de faktisk anbefaler lett trening som bidrag for å få hevelsen til å gå ned, etter å ha tatt det rolig de første par dagene. Så i kveld setter jeg meg på sykkelen. Fikk omrockert timeplanen litt så jeg får tid. :danse: Litt hoven i dag også, men mye bedre enn i går ettermiddag. Får prøve å legge beinet høyt innimellom på jobb i dag.

Herligt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...