-Fisken- Skrevet 6. juni 2004 #21 Skrevet 6. juni 2004 -Majones og tomat -Snøfrisk, skinke, agurk og sitronpepper -Mammas hjemmelagede syltetøy -Tunfiskpostei med sitron og pepper, med agurk på -Leverpostei og agurk -Røkelaks
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2004 #22 Skrevet 6. juni 2004 Sånn til daglig, på matpakka, går det som regel i kjedelige ting som: *Norvegia *Kokt skinke *Salami *Leverpostei (må være ovnsbakt eller gull postei). Når brødskivene skal spises til middag eller som helgefrokost liker jeg: *Egg (kokt eller som eggerøre/omelett) *Leverpostei med en liten skive stekt bacon *Skinkestek *Fiskepudding/fiskekaker *Kjøttpudding i tynne skiver evt. kjøttkaker eller karbonader
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. juni 2004 #24 Skrevet 7. juni 2004 Hjemmerørt blåbærsyltetøy Har fryseren full av det
Maetzii Skrevet 7. juni 2004 #26 Skrevet 7. juni 2004 Ååh nå tror jeg nok en slankekurplan døde. Er bare sååå glad i brødskiver med godt pålegg... Favorittene er: * kjøttpålegg av kalkun - spesielt naturell & krydder-variantene * makrell i tomat (det det går aller mest av) * reke- og champignonsalat / krepsesalat / skinke og papayasalat * nøkkelost... *slafs* *tenke på masse nystekt grovbrød med nøkkelost og godt smør og kakao til og sprakende peisbål* (spiser bare nøkkelost et par ganger i året, men det er UTROLIG godt!)
Diva Skrevet 7. juni 2004 #28 Skrevet 7. juni 2004 Klarer heller ikke nevnte kun ET... Ost, skinke, majones og noe grønt på baguette eller ciabatta Fersk leverpostei Skinke i mange varianter, - appelsinskinke, røkt skinke etc. Eggerøre Norvegia-ost
-Fisken- Skrevet 8. juni 2004 #29 Skrevet 8. juni 2004 Klarer heller ikke nevnte kun ET... Ost, skinke, majones og noe grønt på baguette eller ciabatta Fersk leverpostei Skinke i mange varianter, - appelsinskinke, røkt skinke etc. Eggerøre Norvegia-ost Appelsinskinke? Hvordan er det? Hm.. Nå ble jeg nysgjerrig her! Aldri sett eller hørt om gitt.
83` Skrevet 8. juni 2004 #30 Skrevet 8. juni 2004 -Graddost med et salatblad under, skinke oppå og paprika på toppen! -Ovnsbakt leverpostei -kokt egg
Miss Marple Skrevet 8. juni 2004 #31 Skrevet 8. juni 2004 Kokt skinke med akurk på Brunost Spekeskinke og potetsalat Leverpostei og agurk Nugatti
Arkana Skrevet 8. juni 2004 #32 Skrevet 8. juni 2004 Kokt skinke med akurk på (og k'en er ikke engang ved siden av g'en.... )
Elbereth Skrevet 9. juni 2004 #35 Skrevet 9. juni 2004 Mmm, sikle, sikle. Nå kommer fantasiene på løpende bånd her: * Hjemmelaget leverpostei med ristet sopp, bacon og rødløk til helg. Evt bare paprika på til hverdags. * Skinke med ruccolasalat og rødløk * Moden brie med nyrørte multer over * Nyrørte multer, jordbær eller blåbær * Røkelaks * Kokte egg med kryddersild * Fløtemysost Sukk...
magolia Skrevet 9. juni 2004 #36 Skrevet 9. juni 2004 BUKO smøreost med hvitløk Brunost Go' og Mager Leverpostei
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #37 Skrevet 9. juni 2004 -Majones og tomat -Snøfrisk, skinke, agurk og sitronpepper -Mammas hjemmelagede syltetøy -Tunfiskpostei med sitron og pepper, med agurk på -Leverpostei og agurk -Røkelaks Glemte å nevne brunost på nybakt, varmt brød En gang i blandt er ikke smør og sukker eller smør og honning så værst heller.
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #38 Skrevet 9. juni 2004 Ingenting er bedre enn brunost som smelter på varmt, hjemmebakt brød!
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #39 Skrevet 9. juni 2004 Ingenting er bedre enn brunost som smelter på varmt' date= hjemmebakt brød!
Gjest tusjen Skrevet 9. juni 2004 #40 Skrevet 9. juni 2004 Gulost med paprika og mais... det er godt det.. Ellers er jeg også svak for jædersylte.. innholdet i boksen ser litt mistenkelig ut synes jeg, men så lenge jeg ikke leser hva det inneholder så er det nam nam... :-) tusjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå