Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag er media full av et forestående bryllup. Brudgommen er ennå ikke skilt. Se og hør skriver om dette. Brudgommen svarer med et privaqt brev på sin facebookside, og sier det er en privatsak, som offentligheten ikke har noe med.

Så langt er jeg enig. Det er mange grunner til at en skillsmisse ikke går i orden, det vet de berørte parter selv best.

Han skriver det er en privatsak. Nå har jeg vært på min facebookside, der har en venn delt status til mor av brudgommen. dette får meg til å undre. Hva feiler det folk? Endrer hodet vårt når vi kommer på facebook?

Mor skriver om hans eks: helvete fra nord, snart kvitt henne heldigvis, kvelertaket fra nord. Mente ikke sønnen at det var en privatsak? Er det slik en mor støtter en sønn? Hva vil dette gjøre for barna senere, når svigermor har en sånn instilling?

Skal VI gifte oss? Er det vår skilsmisse? Hun får en del støtte for sine skriverier, men har folk egentlig tenkt over hva de støtter her?

Skammelig fremferd både for statusoppdatering, og av de som deler denne statusen. Det verste er vel at min venn har delt denne statusen. Hun kjenner ikke sønnen utenom å ha lest om han i media. Hun er venn med mor. De er fra samme plass,men har ingen omgang. Det er vel 30-40 år siden de kjente hverandre, så skriver hun støtteerklæring på facebook....herreguuud.

Ingenting forundrer meg med folk lengre, når det kommer til facebook

Anonymous poster hash: f124e...dff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Skjønner ingenting.. handler det om deg eller hva?

AnonymBruker
Skrevet

Denne moren er vel ikke akkurat kjent for å gå stille i dørene - og om sønnen mener alvor med det han sier så tar han seg nok en prat med henne. Men kommunikasjonen dem to i mellom er nå heller ikke vår sak.

Anonymous poster hash: 07b7c...0db
AnonymBruker
Skrevet

Er Riise og kona blitt nye FF på Kg?

Anonymous poster hash: c8642...492
AnonymBruker
Skrevet

Hun kan jo ikke noe for hva hun er døpt, men å bruke disse navnene sammen er en grusom kombinasjon, og ikke minst harry! 7 (!!) stavelser!! Louise Markussen høres jo så mye finere ut!! Hvorfor velger hun ikke bare å kalle seg det?

Anonymous poster hash: 27a38...49d
AnonymBruker
Skrevet

Et godt råd fra meg er å støtte sine barn, men det gjør man ikke offentlig med å snakke stygt om deres ekser.

Mor til denne fyren fyrer oppunder ennå mere skriving.

Å kalle svigerdatter helvete fra nord, og andre stygge ting på en facebookside sier mye om henne.

Det som undrer meg er at folk overser hennes kommentarer, og svarer på det se og hør skriver.

Vi som er lesere som ikke kjenner til saken kan da ikke mene noe.

Vi er heldigvis kvitt henne snart. VI? Sønnen skal skilles, så snakker hun om VI.

En mor skal støtte sin sønn, ikke slenge dritt om ekser. De har barn sammen....blir jo festlig for ungene å lese senere om hva bestemor syns om deres egen mor.

Jeg ante ikke at jeg hadde så korttenkende facebookvenner som deler vilt sånne ting.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, jeg synes det er greit at Riise får på kjeften her, helt sprengt å planlegge bryllup før man er lovformelig skilt.

Skrevet

Å skrive sånt om moren til barnebarna sine er jo helt SYKT.

Om dette blir avslørt som en aprilsnarr syns jeg alikevel det er helt skammelig at hun har lokket frem ukvemsord om ekssvigerdatra.

Er det ikke aprilsnarr er det enda verre.

Gjest Gjest
Skrevet

Skikkelig stygg hvis det er aprilsnarr. :fnise:

Skrevet

Finner det litt selvmotsigende at Berit Riise kritiserer andre kvinner for å være et hespetre og det som verre er.

I tillegg er vel kvinnen hun omtaler så "fint" mor til hennes barnebarn så det sier vel det meste om hvor langt hun tenker.

Nå bør vel J.A. Riise være voksen nok til å ta opp "kampen" mot eksen på egenhånd og ikke ta med seg mamma i skyttergraven.

Herregud for et opplegg.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Synes det her sier mye om den nye damen hans også. Ligge der i fosterstilling....

AnonymBruker
Skrevet

Nå ser jeg at i alle fall tre stk har fjernet mor sin statusoppdatering i dag.

Mulig noen har fortalt de hvor teit de er som aplauderer sjikane av andre.

Hva vet vel jeg.....mulig facebook har fjernet det også. For grovt var det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...