AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 var på middag hos noen venner, vi var vel tilsammen femten stykker både single og par med barn. det ble litt barnesnakk og jeg spurte dette paret om de hadde barn, mannen svarte nei og jeg kunne jo ikke gi meg spurte hvorfor og jeg var visst ikke fornøyd med svaret så jeg spurte igjen.... så lente kvinnen seg litt mot meg og sa med litt lav stemme at hun hadde kreft. og jeg da "HAR DU KREFT???" hun så jo helt smashing ut og hadde hår og alt. hun beklaget til selskapet og de tok pent farvel en stund etterpå. så ble de andre sure på meg og jeg skjønte ikkeno, drakk mer og fortsatte festen. men nå føler jeg meg som dritt og vet ikke hva jeg skal gjøre, noen tips?? føler at alle hater meg nå hilsen løsmunnet Anonymous poster hash: 0a68e...a34
Gjest TheRighteous Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 (endret) Håper for din skyld at du tuller nå.. Det var så mye feil du gjorde i løpet av den samtalen der at jeg har ikke ord. Endret 1. april 2014 av TheRighteous 36
Tippy Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Håper også at du tuller, for å draaa ut av folk hvorfor de ikke har barn er bare SLEMT!!! 12
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 La meg gjette du er kvinne? Kvinner mener mange mannfolk ikke har sosiale antenner men for veldig mange mannfolk er det motsatt.. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor enkelte kvinnfolk ikke kan være fornøyd med svaret dem får.. Dette mener jeg var tilpass for deg desverre..Anonymous poster hash: 0446c...cd1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Ufint av deg. Samtlige fortjener en unnskyldning, spesielt den stakkars kvinnen! Anonymous poster hash: 8f4c4...5d2 7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Synd det er hun som fått kreften og ikke du, TS. For det ville vært ekte karma. Anonymous poster hash: ccd56...27e 5
Marie90 Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Håper dette er et troll. Hvor gammel er du TS? Ingen voksne oppforer seg slik. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Håper dette er en 1. aprilspøk. Anonymous poster hash: 823e2...090
inlovewith Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 En dårlig aprilsnarr? Håper ikke det, for kreft finnes ikke morsomt:(
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Atter en trolletråd. Jaja, kan vel unnskyldes pga datoen. Anonymous poster hash: 35920...c11 1
Gjest Hyssingen Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Oi wow. Hvor full var du liksom Bare å legge seg flat og skylde på heftig tourettes eller mentalt handicapp eller noe, for denne kan du nok ikke rette opp på noen annen måte enn en skikkelig saftig løgn, og så må du flytte til en annen kant av landet!
Agape Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Og jeg som skjemmes av å ha danset til grease lightning stående i en sofa på lørdag. Kjenner meg litt bedre nå. Ville beklaget meg til kvinnen. 4
Apehjerne Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 herregud assa!!!! å ha kreft er ikke ensbetydende med å miste hår og se forjævli ut! 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #15 Skrevet 1. april 2014 var på middag hos noen venner, vi var vel tilsammen femten stykker både single og par med barn. det ble litt barnesnakk og jeg spurte dette paret om de hadde barn, mannen svarte nei og jeg kunne jo ikke gi meg spurte hvorfor og jeg var visst ikke fornøyd med svaret så jeg spurte igjen.... så lente kvinnen seg litt mot meg og sa med litt lav stemme at hun hadde kreft. og jeg da "HAR DU KREFT???" hun så jo helt smashing ut og hadde hår og alt. hun beklaget til selskapet og de tok pent farvel en stund etterpå. så ble de andre sure på meg og jeg skjønte ikkeno, drakk mer og fortsatte festen. men nå føler jeg meg som dritt og vet ikke hva jeg skal gjøre, noen tips?? føler at alle hater meg nå hilsen løsmunnet Anonymous poster hash: 0a68e...a34 1. Fy skamme seg! 2. Fy, FY skamme seg! 3. Det er nok ikke noe du "føler", ts. Alle misliker deg nå. Med rette. Du vil aldri mer bli bedt med på noe sosialt med noen av desse menneskene som var på festen, eller deres venner, slektninger, bekjente, kollegaer etc. 4. Din definisjon av "løsmunnet" er nok ulik min. "Hilsen frekk og egoistisk sladrekjerring uten sosiale antenner" er mer dekkende. ANbefaler å ringe SAMTLIGE på festen. Legg deg flat. Be om tilgivelse. Med mindre du lider av tourettes eller lignende har du ingen unskyldning, så ikke prøv å bortforklare. Si du ønsker å bli et bedre menneske enn den dritten du er i dag (eller noe slikt). Så må du be vedkommende par om unskyldning, selvsagt. Helst ikke via telefon (de må få slippe å snakke med deg). Eller brev. Og du kan IKKE møte opp utenfor deres hjem (de vil neppe se deg på noen år). Og til sist anbefaler jeg at du donerer et rundt beløp til kreftsaken. 50.000 burde få deg inn i sosiale kretser igjen om en 2-3 år. Inntil da: fjellturer i ensomhet er neppe oppskrytt? (Sist: er skulle noen være syke nok i hodet til at dette er en aprilspøk så se pnkt 1-4 over. Og jeg gjenntar: fy skamme seg!) Anonymous poster hash: cce42...0d2 1
Gjest February Skrevet 1. april 2014 #16 Skrevet 1. april 2014 Hva hadde vært galt om de ikke hadde barn/ikke ville hatt barn? Hvorfor er det noe som egentlig plager andre så inderlig? Selv kunne jeg tenke meg barn en dag, men jeg hadde aldri oppført med slik overfor et par, om det faktisk var slik at de ikke ønsker barn. Sikkert veldig tøft for henne å få noe så privat, som hennes sykdom, utlevert på denne festen. Forstår at de dro. Kardemommeloven.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #17 Skrevet 1. april 2014 Synd det er hun som fått kreften og ikke du, TS. For det ville vært ekte karma. Anonymous poster hash: ccd56...27e Vel har hun gjort noe dumt, men at du har fått likes på denne usmakelige kommentaren er for meg helt ubegripelig. Hva faen feiler det folk her inne? Anonymous poster hash: 8bd92...cf4 15
Gjest February Skrevet 1. april 2014 #18 Skrevet 1. april 2014 (endret) Synd det er hun som fått kreften og ikke du, TS. For det ville vært ekte karma.Anonymous poster hash: ccd56...27e Det var stygt sagt og ikke tilgivende, men jeg ville ikke ønsket noen kreft. Det er jo en fæl holdning. Endret 1. april 2014 av February 3
Gjest Jørild Skrevet 1. april 2014 #19 Skrevet 1. april 2014 Dersom dette faktisk er sant må du be om unnskylding. Og da mener jeg på den skikkelige måten med blomster, kort og en telefon. Minst!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #20 Skrevet 1. april 2014 Sende blomster var en god ide. Takk! TS Anonymous poster hash: 0a68e...a34 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå