mrs.farenheit Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 (endret) Hei. I en alder av 23 år innser jeg at jeg kanskje burde begynne med noen hudpleieprodukter. Har tidligere brukt litt av og på, men har i de siste årene barne brukt vann og fuktighetskrem. Det kan vel ikke være så bra i lengden med tanke på at jeg sminker meg så og si hver dag Jeg har normal hud i følge hudpleier. Fikk mye skryt av den sist jeg var der, men det er ca. 1 år siden. Tror jeg har fuktfattig hud, da jeg lett blit tørr på nese, kinn og panne om jeg ikke er flink til å bruke fuktighetskrem både kveld og morgen. Da begynner jeg å flasse skikkelig. Har litt hudormer på nesen og små urenheter mellom øyenbrynene. Ellers er jeg lite plaget av kviser. Er ute etter noen renseprodukter, kanskje en rens, tonic og øyekrem? Jeg har ikke peiling, men må gå fort å bruke. Må ikke være altfor dyrt, siden jeg er student, og lett tilgjengelig i butikker, parfymerier eller lignende:) Håper noen vil hjelpe meg. Endret 1. april 2014 av mrs.farenheit
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Strammer det i huden din etter den er vasket (etter du har dusjet) uten at du smører? Da er huden fuktfattig og ikke tørr. Om den er tørr, så anbefaler jeg fete (oljebaserte) kremer, om den er fuktfattig, så anbefaler jeg lettere kremer. Lagde faktisk nettopp en tråd om flassende hud, samtidig som du skrev denne. PS: En hudpleier tipset meg om å bruke intimsåpe (typ Asan eller DrGreve) til å vaske ansiktet.. fordi det er såpefritt, men fjerner fettløselig møkk, og har en fin PH-verdi som ikke tørker ut huden... og blir billig i lengden!). Fint studenttips? Anonymous poster hash: e0687...13f
mrs.farenheit Skrevet 1. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2014 Ja, det er nok fuktfattig hud jeg har. Blir skikkelig stram i masken om jeg ikke smører meg rett etter dusj:) Intimsåpe var lurt, det har jeg aldri tenkt på kunne likevel tenkt meg i alle fall en god rens og øyekrem. Sliter skikkelig med mørke ringer under øynene, så tips mot øyekremer som hjelper mot det tas godt i mot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå