Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet dette er noe jeg bør (og skal) ta opp med han, men jeg vil bare vite hva deres umiddelbare tanker er:)

Jeg kom i kontakt med en mann på sukker for et par måneder siden, og etter haugevis med laaange mailer fram og tilbake, med svært god kontakt nesten umiddelbart, møttes vi for første gang etter ca. 1 måned. Helgedate fra fredag til mandag hos ham (vi bor 1,5 time bil + 1 time fly fra hverandre.....). Oppskrift nr. 1 på total katastrofe egentlig, men vi pratet kontinuerlig fra første sekund. Vi er begge litt utenfor normalen og skjønte hverandre umiddelbart. I tillegg til super kontakt, hadde vi det også ellers kjempefint, og allerede lørdag kveld ble det både lidenskapelig kyssing og sex (ja, jeg vet, her går det fort i svingene og alt slik, osv osv, men det var bare naturlig utifra de persontypene vi er og slik det hele utviklet seg).

Etter det, møttes vi igjen helga 2 uker senere (hos meg; lørdag+søndag - like suksessfullt som første helga, om ikke enda mer), og igjen denne helga, fre - søn hos han. Bare en veldig god utvikling. Mellom vi har møttes, har vi også skrevet masse.

Men før vi i det hele tatt møttes på sukker, hadde han planlagt og hadde klar en måneds reise i Japan (april). Alt i orden med det for min del. Han reiser stortsett alltid alene, men denne ene gangen skal han reise sammen med ei venninne. Han sa dette rett ut, forklarte hvordan det var og alt slik - ville være totalt transparent på dette (ja, han er noe utenom det vanlige, en veldig fin mann), han ville at ingenting skulle være skjult eller noe. (Vi er begge veldig ærlige og rett fram mennesker) Han forklarte om henne, hun var kun ei venninne, men ei god venninne han er veldig glad, siden han har svært få veldig gode venner. For noen år siden prøvde de i forhold til et forhold, men det ble aldri noe av, det funket ikke. Han sa at han har ingen slike følelser for henne lenger, og at de kun reiser som venner. Men - likevel skrev han "men på den tiden i Japan kan jo alt hende". I den settingen han skrev og slik han er, ble tolkningen min av denne setningen rett og slett at han også her bare var 100% ærlig, slik de færreste er. For man kan rett og slett ikke vite om følelser utvikles i løpet av en slik tid, det er jo ikke noe man kan kontrollere. Han er bare såpass klarsynt at dette jo KAN være en mulighet. Selv om kanskje hverken vil eller håper på det. Han sa det rett ut, fordi han ikke ville skjule noe som helst.

Likevel har vi kommet hverandre tett disse ukene, men jeg er fortsatt ikke der at jeg vil si at vi er i et forhold (det er ikke noe jeg sier jeg er i helt uten videre). Selv om det uten tvil føles som vi er tette, både mentalt og fysisk.

Han har initert masse ting etter han kommer hjem og for framtida, ting det hadde vært fint å gjort sammen, steder å reise osv osv osv, og noe slikt er vel noe av det sikreste tegn på at en mann virkelig mener alvor.

Men - mitt spørsmål/tanke er nå: jeg ser for meg dem på turen, i praksis. For det første kan jeg ikke annet enn å bare stole på ham, både hva som skjer/ikke skjer og hans ærlighet, men altså i praksis: er det greit at de deler dobbeltseng? Om det skjer noe på den turen mellom de to, kan det være greit? Evt hvor går grensa? Om det blir følelser involvert, stiller det jo alt i et annet lys - men si om det bare er noe fysisk der og da; han det tolereres? Kyssing? Sex? Være intime på annen måte? 3 uker på loffen sammen, liksom....

Vi er jo ikke definert sammen, men dette ligger veldig i grenseland og gråsone i forhold til mye.

Hvis han kommer hjem og forteller meg at "vi hadde sex en gang" - hva da?

Ja, selvsagt kan det si mye om hva jeg betyr for ham på nåværende tidspunkt, men når ståa er som den er - er det utroskap? Og isåfall hvor sterkt og på hvilket nivå?

Masse tanker og alternativer - fint å få innspill og nye synsvinkler!

Anonymous poster hash: ef257...5ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han til å stole på så stol på ham, og la han leve livet. Hvor grensa går er opp til dere selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...