Gå til innhold

Hvordan reagerer dere på aktive eller inaktive folk på facebook?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke inntrykk får dere av aktive folk på facebook eller ikke-aktive folk?

Når en er singel og skal finne kjærligheten så er det greit å være litt aktiv, men for mye aktivitet er jo egentlig veldig stressende og. Hvis jeg dater en fyr som er overaktiv på facebook, da blir jeg skremt. Redselen for at han har andre der... blir større.

Anonymous poster hash: 984a8...1d2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at så mange mennesker orker å forholde seg til facebook med hele sin kultur og normer og regler og stress og mas... Er nok av det i livet som det er!! Og da mener jeg det virkelige livet, der menneskene kan tas og føles på.

Anonymous poster hash: 76d38...138
  • Liker 1
Skrevet

Tenker egentlig ikke noe særlig over det. Er ikke spesielt aktiv på facebook selv, men det er fordi jeg er veldig glad i å være ute, så er ofte i områder uten dekning og uten tilgang på strøm.. Samtidig har jeg venner som sitter mye inne og som oppdaterer facebook flere ganger daglig uten at det ligger noe annet bak det enn at de kjeder seg eller føler for dele mye med omverdenen..

Skrevet

Er ikke veldig aktiv på facebook selv. Jeg bruker det mest til kommunikasjon med venner og familie via chat, samt huske bursdager.

Folks facebookoppforsel påvirker ikke veldig hvordan jeg ser dem. Jeg ser dem slik jeg ser dem, dvs. hvordan jeg vet de er. Noen veldig sosiale mennesker som gjor mye spennende oppdaterer facebook ofte, andre ikke.

Hvis en fyr har masse jenter som kommenterer og liker alt han legger ut kan jeg se det som et rodt flagg. Enten at han legger til random jenter med lettkledde profilbilder eller at han har mange gående - enten jenter han hooker up med eller jenter han liker å holde på gress og få oppmerksomhet fra.

Men som regel vet man slikt utifra hvordan personen er generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...