Sulosi Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg kikker på klær på Ebay men synes det er vanskelig å finne ut hvem som produserer klærne ol. Har funnet klær på andre nettsider som er like (samme foto) men til høyere pris. Hvor mye kan man egentlig stole på Ebay? Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Heh, jeg kjøper dippedutter på ebay. Har gjort i mange år (vel, en 7-8 kanskje). I fjor var første gang jeg fikk en vare som slettes ikke var i den stand den var i på ebay. Jeg klagde og fikk beskjed av ebay om at jeg måtte sende pakken i retur med sporingsnummer så skulle jeg få pengene jeg hadde betalt i retur så snart den var mottatt av selger. Det var bare å sende som vanlig internasjonal pakke med posten så fikk jeg sporingsnummer samtidig. Ikke vanskelig. Vel... Så stoppet den i USAs post-system. Ingen fremskritt etter en uke. Så da sa ebay at jeg fikk klage til posten og jeg fikk ingenting igjen av ebay, av de pengene jeg hadde betalt for PCen (en 7.000 kr + postutgifter). Posten betalte veldig lite igjen (jeg fikk en 6-700 kroner for tapet av varen). Så akkurat den biten med retur har jeg vedlig dårlig erfaring med. Ikke er de særlig sosiale, som i forståelsesfulle, når man tar opp feil og mangler heller. Veldig kalde, korte meldinger fra dem. Det er min erfaring. Men for all del, jeg er bare en person. Meget anekdotisk. Anonymous poster hash: 3b627...784
frkleo Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Jeg har kjøpt klær på ebay og har blitt fornøyd. En gang passet ikke et skjørt jeg kjøpte og fargen var feil, men siden det kostet 50kr ga jeg det bare bort. Jeg har aldri handlet klær for over 200kr og ikke tenkt over hvor klærne kommer fra, kan ikke hjelpe deg der. Du finner nok både billigskit og ordentlige greier. Jeg bruker ebay for å finne noe ekstra på studentbudsjett, og det funker veldig greit :-)
Blod Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Å handle på ebay, spesielt klær - det handler litt om å ta sjanser. Jeg har bestilt klær som har vært elendige og klær som jeg elsker så mye at jeg vil kjøpe flere som er like. Jeg bestiller for det meste ganske billige klær, og jeg er klar over at mange av klesplaggene er dårlige kopier, så bildene er som regel av originalene som er helt annen kvalitet. Men det er absolutt verdt det, jeg elsker å handle der. Det er veldig sjeldent at varen jeg har bestilt ikke har kommet fram, og om de ikke har det har jeg fått tilsendt en ny vare eller pengene tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå