Andrine22 Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Hei Lurer bare på hvilke farger dere har? Da tenker jeg på hår, øyne, hud osv... Og hvilken farger dere bruker i sminke, om dere da bruker sminke. Er bare litt nysgjerrig... Selv er jeg blond (egentlig mellom blond), har brun/grønne øyne, og har lys hud, til jeg rekker å få litt sol på kroppen iallfall... Har alltid litt farge i ansiktet, er aldri helt hvit der. Jeg bruker varme farger i sminke, bruntoner, grønntoner, og varme lillatoner... Da er det deres tur!
Chiquita Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 Jeg har brunt hår, blå øyne og ganske "mørk" hud. (Som en god sommer-farge, bare at den ikke går bort særlig i løpet av vinteren heller) Nå jeg sminker meg bruker jeg bruntoner. Men det er skjelden da
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #3 Skrevet 5. juni 2004 Jeg er brunette (mahogni-farget hår, altså med rødtoner i) med grønne øyne og relativt lys hud (ikke helt blek, men ikke kjempesolbrun heller). Bruker som oftest varme farger som grønn, og noen rød og lilla farger passer meg også (men jeg bruker sjelden øyenskygge). Når det gjelder lebestifter kler jeg best mørkerøde, helst bare noen hakk mørkere enn selve fargen på leppene, men mørke, varme lillatoner går også bra.
:-) anna Skrevet 5. juni 2004 #4 Skrevet 5. juni 2004 Jeg er mørk med lys hud og blågrønne ganske lyse øyne. Bruker egentlig alle slags farger. Om jeg skal safe bruker jeg brunlilla øyenskygge. Med en lys base. Kler absolutt ikke gulfarger...
Soul Skrevet 5. juni 2004 #5 Skrevet 5. juni 2004 Jeg er lys blond og lys i huden (blir sjelden særlig brun) og har blå øyne. Jeg kler kun kalde farger og bruker bare det. Litt forskjellig hvilke farger jeg bruker.
Gjest Tristessa Skrevet 5. juni 2004 #6 Skrevet 5. juni 2004 Mye jordfarger, en del varme brunfarger (bronse og gull særlig), dus rosa og lilla (til vinterbruk helst). Helst nøytrale/jordfarger med andre ord. Alt som heller mot blått (lilla) er til festbruk eller for variasjonens skyld.
Tusseline Skrevet 5. juni 2004 #7 Skrevet 5. juni 2004 Har mørkbrunt (nesten svart) hår, og blå øyne. Bruker som regel brune toner når det gjelder sminke, noen ganger også mørkgrønt.
Miss-X Skrevet 5. juni 2004 #8 Skrevet 5. juni 2004 Jeg har mørkt hår, med en del solstiper i for tiden. Lys, ganske gyllen hud, og grønne øyne. Jeg bruker mest rosa, lilla eller bruntoner. Passer defintivt kalde farger best Når det gjelder klær er jeg glad i turkis, og rødt.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 5. juni 2004 #9 Skrevet 5. juni 2004 Jeg er egentlig mørkeblond men har nå svart rødt og blått hår. Øynene mine er grå. Huden min er hvit med bittelitt farge kanskje :-? og bruker en isblå øyenskygge fra lancome, driter i om ikke det er den som går med farge osv, jeg syns den sitter helt fint
Ingeborg Skrevet 6. juni 2004 #10 Skrevet 6. juni 2004 Har farget håret rødt, men er egentlig brunette - har brungrønne øyne og lys hud som blir fregnete i sola. Må jobbe MYE for å bli brun. Kler best jordfarger og varme, og kan bruke grønne, brune eller varme lillatoner på øyeskygge og brunaktige rød- og rosatoner på munnen.
Gjest Lilleulv Skrevet 6. juni 2004 #11 Skrevet 6. juni 2004 Hår: lys blond Øyne: blågrønne Hud: brun nå blir lett brun Bruker brun øyenskygge... Kler best varme, litt mørke farger jeg. Bruker leppestift som er mer rød enn rosa og det samme med rouge
Pusebaby Skrevet 6. juni 2004 #12 Skrevet 6. juni 2004 Jeg har mellomblondt hår med lyse striper i, gråblå øyne og lys hud. Pleier alltid ha litt farge i ansiktet hvis jeg ikke er litt solbrun fra før, sminkefarger bruker jeg etter hva slags klær jeg skal ha på *matche matche* men for det meste lyse og mørke bruntoner...ser mest naturlig ut.
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2004 #13 Skrevet 6. juni 2004 Har brunt hår og brun-grønne øyne. Blir lett brun. Jeg bruker mest bruntoner på skygge og kajal, rødbun rouge og sort eyeliner og maskara.
Gjest Ethereal Skrevet 6. juni 2004 #14 Skrevet 6. juni 2004 Fra naturen har jeg "brunt" hår og mørke blå/grønne øyne. Jeg blir rimelig lett brun, men bruker for det meste selvbruningskrem i ansiktet hele året. Nå har jeg akkurat farge håret i en lilla-aktig mahognifarge med lyse, lilla-blonde (vanskelig å forklare) striper. Av farger i sminke bruker jeg mest nøytrale farger som beige og gull, bruntoner er ikke så fint til meg. Ellers liker jeg rosatoner og lilla, men sminker meg sjelden noe utover mascara, solpudder og concealer.
Musemor Skrevet 6. juni 2004 #15 Skrevet 6. juni 2004 Jeg er naturlig lys blond og har blå øyne. Blir ganske brun til å være så lys. Med tanke på sminke bruker jeg brun mascara/eyeliner/øyenbrynsblyant (synes svart blir for hardt til meg) Øyenskygge: stort sett beige, kobber eller evt en farge som skal matche antrekket. Men liker ikke at fargene blir for skarpe (ok på klærne men ikke sminken) Rouge i en beigerosa nyanse og det samme på leppene.
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2004 #16 Skrevet 6. juni 2004 Jeg er naturlig blondine, men har farget håret brunt/rødt, har mørke-blå øyner. Huden min er hvit om vinteren men brun om sommeren, aldri rød. Jeg bruker som regel mørkeblå og gråblå eyeliner. Øyeskyggefarger jeg bruker: Brunt, hvitt, grått, (knall)rosa, (knall)grønblå. Clea
Rio Skrevet 6. juni 2004 #17 Skrevet 6. juni 2004 hår: egentlig kjedelig mørk blondt, farger det mørk brunt.. nå har jeg lys brunt, fargen har falma - forferdelig.. øyner: mørk blå m/kanskje litt grønt.. svarte øyenbryn hud: soler meg mye, solarium el selvbruning, blir fort brun sminke: bruker bare brune i forskjellige toner, svart våtliner, svart mascara, brun, grå el svart eyeliner
Fru Blå Skrevet 6. juni 2004 #18 Skrevet 6. juni 2004 Jeg er brunette og har blå øyne. I øyenskygge bruker jeg fargene lilla/lys rosa og brun/lys beige. På leppene bruker jeg lipgloss i mørk rød og flere rosa nyanser. Leppestift i lys lilla metallic. Svart mascara og mørk brun eyeliner. Blir lett brun, men liker meg best i skyggen, så jeg er ganske lys i huden hele året. Bruker en rouge i rosafarge.
Gjest 1111 Skrevet 6. juni 2004 #19 Skrevet 6. juni 2004 Jeg har ganske så mørkt hår og øynene er både blå og grønne. huden er lys, men jeg får fort farge i ansiktet om sommeren. Det eneste jeg bruker av sminke er øyensminke, og den er svart. svart eyeliner og mascara.
Saloppe Skrevet 6. juni 2004 #20 Skrevet 6. juni 2004 Når jeg ikke er like pen som jeg er i min avatar her har jeg lyseblondt bleket hår og blågrå øyner og kritthvit hud. Jeg bruker mye svart og lilla og rødt rundt øynene og lilla på leppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå