AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 http://www.kjendis.no/2014/04/01/kjendis/fotball/john_arne_riise/louise_angelica_markussen/se_og_hor/32589277/ Greit at han er sint på SE&HØR for manglende takt og tone, men tenker han overhode over hvordan HAN fremstiller seg selv og forloveden?? ". Verre er det for Louise Angelica, som ligger i fosterstilling i senga å gråter. Tør ikke dra hjem til Norge i frykt for hva som venter henne i magasinet Se og Hør. Hva har hun gjort for å fortjene dette?" sier han til Dagbladet... Herregud Han eier jo ikke sosiale antenner..... Anonymous poster hash: 7a9e9...5b1 18
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Nåja, jeg tillater meg å tvile på at beskrivelsen hans er helt korrekt. Han smører nok tykt på for å få medlidenhet, akkurat som fotballfruen gjorde da det ble skriverier om bloggreklame for en tid siden. Anonymous poster hash: 6e13f...375 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Å, hva skrev hun i den sammenhengen da? Anonymous poster hash: 7a9e9...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 "Vi hadde en avtale med Se&Hør om en 14 dagers tur til Nevada. Denne vil vi nå avlyse." Det var vel bryllupsreisen det da..... Anonymous poster hash: 7a9e9...5b1 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Jeg fant jeg en link. http://fotballfrue.no/2010/11/22/a-blogge-er-ikke-journalistikk/ Jeg lurer på om det å legge seg i fosterstilling for å grine er det nyeste nye. Før i tiden var det vanlig at fiiine overklassedamer kunne dåne bare de ble litt forskrekket, nå skal man visst beskrive snørr og tårer og plusse på ordet "fosterstilling", så er man i boks. Svunne tiders fiiine damer hadde i hvert fall en grunn til at de dånte både titt og ofte; de korsettene de gikk med var jo så gjensnørt at de knapt fikk puste. Kjendisdamer som bedriver offentlig sutring i fosterstilling for å få sympati er bare patetisk. Anonymous poster hash: 6e13f...375 8
Jens Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 - Det er jeg som er den heldige! Mini drøm er at Louise skal huske bryllupet som sin beste dag noensinne! Hun skal få sitt prinsessebryllup. Og vi kommer ikke til å spare på noe, sier Riise til Se og Hør. Han ser ikke selv hvor idiot sitater som dette får ham til å virke som. Det er ikke se og hør som driter ham ut, det er han selv, og dama hans med sin flashende blogg. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 "Vi hadde en avtale med Se&Hør om en 14 dagers tur til Nevada. Denne vil vi nå avlyse." Det var vel bryllupsreisen det da..... Anonymous poster hash: 7a9e9...5b1 Se og hør skulle sponse bryllupsreisa? Det må jo si litt om forbruket til den dama. Anonymous poster hash: 1df2f...dde
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Se og hør skulle sponse bryllupsreisa? Det må jo si litt om forbruket til den dama. Anonymous poster hash: 1df2f...dde De har nok mer enn nok penger til å betale bryllupsreisa selv. Men angående forbruket til dama sjekk instagramen hennes Glad i shopping,ja Anonymous poster hash: fa121...0dd 1
Anglofil Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 (endret) Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner. Spørsmål til moderering skal tas direkte til moderator, eller på ris og ros. Innlegg som kun innholder lenker og som ikke kan stå selvstendig alene vil bli slettet. Yvonne (mod) Endret 1. april 2014 av Yvonne
Rosenrød Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Han driter seg rett og slett ut... Men det er vel ikke første gang. Og hvor gammel ER egentlig denne forloveden?? 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Hun er 23 år. Anonymous poster hash: fa121...0dd
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 http://www.kjendis.no/2014/04/01/kjendis/fotball/john_arne_riise/louise_angelica_markussen/se_og_hor/32589277/ Greit at han er sint på SE&HØR for manglende takt og tone, men tenker han overhode over hvordan HAN fremstiller seg selv og forloveden?? ". Verre er det for Louise Angelica, som ligger i fosterstilling i senga å gråter. Tør ikke dra hjem til Norge i frykt for hva som venter henne i magasinet Se og Hør. Hva har hun gjort for å fortjene dette?" sier han til Dagbladet... Herregud Han eier jo ikke sosiale antenner..... Anonymous poster hash: 7a9e9...5b1 Han er rett og slett en stor dramaqueen. Anonymous poster hash: a92db...0af 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Jeg fant jeg en link. http://fotballfrue.no/2010/11/22/a-blogge-er-ikke-journalistikk/ Jeg lurer på om det å legge seg i fosterstilling for å grine er det nyeste nye. Før i tiden var det vanlig at fiiine overklassedamer kunne dåne bare de ble litt forskrekket, nå skal man visst beskrive snørr og tårer og plusse på ordet "fosterstilling", så er man i boks. Svunne tiders fiiine damer hadde i hvert fall en grunn til at de dånte både titt og ofte; de korsettene de gikk med var jo så gjensnørt at de knapt fikk puste. Kjendisdamer som bedriver offentlig sutring i fosterstilling for å få sympati er bare patetisk. Anonymous poster hash: 6e13f...375 Hvorfor i alle dager drar du henne inn i debatten? Denne saken gjelder John Arne Riise. Anonymous poster hash: a92db...0af 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #15 Skrevet 1. april 2014 Hvorfor i alle dager drar du henne inn i debatten? Denne saken gjelder John Arne Riise. Anonymous poster hash: a92db...0af Ja, tråden gjelder John Arne Riise. Og jeg lurer simpelthen på om det er på vei til å bli en trend å legge seg i fosterstilling for å grine i all offentlighet når livet går en imot. Anonymous poster hash: 6e13f...375 3
Gjest Genic Skrevet 1. april 2014 #16 Skrevet 1. april 2014 Ligger hun og griner fordi forloveden fortsatt er gift eller fordi Se og Hør skrev om det? 21
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #17 Skrevet 1. april 2014 Se og hør skulle sponse bryllupsreisa? Det må jo si litt om forbruket til den dama. Anonymous poster hash: 1df2f...dde Hvorfor hennes forbruk? Skulle hun reise alene? Anonymous poster hash: 1ce9d...807
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #18 Skrevet 1. april 2014 Dette er bare komisk. Begynte å lure på om det hele var en aprilspøk. Synes for så vidt forloveden hans virker temmelig egoistisk med tanke på sitt overdrevne pelsbruk. Har ikke sett noen bruke pels som den dama. Til og med skoene skal ha pels. Anonymous poster hash: 813b7...9ce 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #19 Skrevet 1. april 2014 Jeg blir ikke klok på jenta hans. Jobber hun i London og hva jobber hun med? Jeg leste ett sted at hun jobber som blogger, men den har hun ikke oppdatert på flere uker. Kommer hun fra en rik familie? Jeg fikk inntrykk av at hun shopper hver dag. Jobber hun som personal shopper? Anonymous poster hash: 9c533...57a
Rægs Skrevet 1. april 2014 #20 Skrevet 1. april 2014 Kan ikke si at den familien eier noe særlig klasse. 4
Anbefalte innlegg