Gjest Fersken Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Hei! Hvordan har du det? Har dere flyttet inn i leiligheten ennå? Og hatt fest med drinkblanding i steinbaren? Hjemme er det stille. Gikk lang tur med ei barndomsvenninne i går, over en mil. Var solskinn, men trærne laget lange skygger mellom solflekkene på stien foran oss. Pratet masse. Hun er hyggelig og morsom i sine parodieringer av guttene på folkehøyskolen. Spiste rekesmørbrød i en eng av smørblomster. Såå idyllisk dette ble. I dag spiste jeg cornflakes med youghurttrekk. Det minte meg om deg. Har dere internett i leiligheten? Har ikke sett deg der de siste dagene, og tenkte jeg kunne skrive en mail. Klemmer fra Fersken
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #3 Skrevet 5. juni 2004 Nei,den er ikkke teit. Kan jeg spørre hvem den er til? Venninne? x? kamerat?
Elle Melle Skrevet 5. juni 2004 #5 Skrevet 5. juni 2004 Spørs jo hvem den er til det. Hvis den er til naboen du spionerer på med kikkert vil jeg si den er litt på kanten... Hvis den er til en du kjenner, synes jeg den var fantastisk. Skulle ønske jeg fikk slike mail! Utrolig hvor mye du får til å beskrive med så få ord, nesten som et lite stykke poesi.
Pinocchio Skrevet 5. juni 2004 #6 Skrevet 5. juni 2004 Kanskje det er til en venninne? Men hvis jeg var den gutten du ikke er helt sikker på om du har på kroken eller ei, så villle jeg ha tenkt meg om endel ganger før jeg hadde slettet den mailen.. Jeg ville ha tenkt meg om en del ganger før jeg bestemte meg for IKKE å ta kontakt.. Jeg LIKTE den. Jeg er sikker på at den som mottar den også vil mene det samme. Enig med Elle Melle. Det er de enkle og ærlige ord, sånn midt i hverdagen som teffer deg RETT i hjertet.
Gjest Cuddly Skrevet 6. juni 2004 #7 Skrevet 6. juni 2004 Må nesten vite hvem det er til, og kanskje litt mer rundt... Men; jeg vil veldig gjerne at noen skal tenke på meg når de spiser et-eller-annet :-) Det var sagt på en sånn søt savner-deg-måte...
Gjest gloria Skrevet 7. juni 2004 #8 Skrevet 7. juni 2004 Skjønner ikke hva som skulle vært teit med denne mailen...
Gjest Cuddly Skrevet 7. juni 2004 #9 Skrevet 7. juni 2004 Skjønner ikke hva som skulle vært teit med denne mailen... Ikke jeg heller! Derfor må man nesten vite mer om forholdet rundt...
Gjest Sukkerert Skrevet 7. juni 2004 #10 Skrevet 7. juni 2004 Takk for fine svar! Den var til ei venninne som jeg er litt betatt av. Synes ikke mailen var teit selv, men ble plutselig litt usikker i og med at jeg liker henne så godt.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #11 Skrevet 9. juni 2004 Men det høres ut som om denne venninnen nettopp har flyttet inn i ny bolig sammen med noen ???
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #12 Skrevet 10. juni 2004 Jeg synes den var litt rar.. Ufullstendige setninger og masse fjas som liksom ikke sa noe? H*n minner deg om yoghurt overtrekt cornflakes? Jeg hadde vel begynt å lure litt på hva som rørte seg i hodet ditt om jeg hadde fått noe sånt..
Kelsey Skrevet 10. juni 2004 #13 Skrevet 10. juni 2004 Jeg synes den var litt rar.. Ufullstendige setninger og masse fjas som liksom ikke sa noe? H*n minner deg om yoghurt overtrekt cornflakes? Jeg hadde vel begynt å lure litt på hva som rørte seg i hodet ditt om jeg hadde fått noe sånt.. Nå kommer det jo ann på hva slags person fersken er da. Hvis dette er hennes normale måte å uttrykke seg på vil jo ikke mottageren synes mailen er rar. Kunne forresten ønske at jeg og fikk sånne mailer, det var veldig poetisk og fint skrevet
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #14 Skrevet 10. juni 2004 Jeg er glad jeg ikke får sånne mailer. Synes det er my bedr når folk skriver det de mener uten å måte gjemme det bak fjas. Mye ærligere da og lettere å forstå. Liker ikke "masker" jeg..
Gjest Cuddly Skrevet 10. juni 2004 #15 Skrevet 10. juni 2004 Det var bare det med corn flakesen jeg syns var søtt... det med tur og idyll var litt... klisj...eller no'. Men bevares, jeg kjenner ingen av de involverte - så nå takker jeg for meg. Dette ble kjedelig
Sarabi Skrevet 10. juni 2004 #16 Skrevet 10. juni 2004 Synes det var en litt morsom mail Jeg hadde blitt glad for en sånn en...
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #17 Skrevet 10. juni 2004 Det med cornflaksen var søtt? At hun er en tørrpinn, med syrlig ytre?
Gjest Catwoman Skrevet 10. juni 2004 #18 Skrevet 10. juni 2004 Det med cornflaksen var søtt? At hun er en tørrpinn, med syrlig ytre? Det kan jo kanskje være at Fersken og denne venninnen har spist dette sammen noen ganger, at det er derfor hun får slike assosiasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå