Gå til innhold

Parfyme fra Sephora- hvor fås det i Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest Estrela
Skrevet

I DetNye-bladet som er ute i butikkene nå fins det to parfymeprøver. De heter FCUK him & FCUK her, og er fra Sephora.

Hvor får man tak i disse i Norge? Vanlige parfymerier? (Har aldri hørt om Sephora før.)

Fant ikke Sephora i forhandlerlisten bak i bladet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Sephora er en parfymerikjede som ikke finnes i Norge http://www.sephora.com/ , ikke sender de til Norge heller. Men FCUK er jo et selvstendig merke (French Connection UK, om du ikke visste det) som det burde være mulig å få i et stort parfymeri eller varehus.

Skrevet
I DetNye-bladet som er ute i butikkene nå fins det to parfymeprøver. De heter FCUK him & FCUK her, og er fra Sephora.  

Hvor får man tak i disse i Norge? Vanlige parfymerier? (Har aldri hørt om Sephora før.)

Fant ikke Sephora i forhandlerlisten bak i bladet.

Nei, Sephora er ikke i Norge. Men det er i kanskje Tyskland eller England? Du kan vel sjekke på www.sephora.com for å finne ut hvor.

FCUK parfyme kan fås i alle vanlige parfymerier, var i Sandnes i helg og de hadde den der.

Ellers has FCUK en webside som du kan sikkert bestille i fra men frakt og toll kom i tillegg.

Gjest Ethereal
Skrevet

FCUK fås som sagt i normale parfymerier, bl a Esthetique. Men min oppfatning er at den luktet godt den første halvtimen, for så å lukte litt såpeaktig.

Sephora finnes nok ikke i Norge, dessverre, og amerikanske Sephora sender ikke til Europa (synd, men dét utvalget).

Gjest Estrela
Skrevet

Hmm, takk for svar alle tre.

Så den finnes på Esthetique (Étoile mener den også fins på Cubus); hva er prisen for 50 ml? (Begge versjoner)

Noen som husker det? :wink:

Gjest Estrela
Skrevet
Men min oppfatning er at den luktet godt den første halvtimen, for så å lukte litt såpeaktig.

Hehe. På samboeren luktet den bittelitt såpeaktig etter et kvarter- men det var GOD lukt likevel. På meg holdt den seg nydelig, spennende og sexy. :sjarmor::ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Den er i hvertfall ikke så veldig dyr; i Nederland mener jeg den kostet rundt 300NOK for 50 ml.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...