Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min gir meg hadekyss før han går på jobb/legger seg/drar for å møte venner hver dag. Uansett om vi har kranglet eller ikke får jeg et lite nuss. Jeg har vært av den oppfatning at dette ikke er så vanlig. Synes det er ordentlig koselig og blir helt varm i kroppen av det :)

Får dere kyss av kjæresten ofte?

Anonymous poster hash: 0e962...fd1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min gir meg hadekyss før han går på jobb/legger seg/drar for å møte venner hver dag. Uansett om vi har kranglet eller ikke får jeg et lite nuss. Jeg har vært av den oppfatning at dette ikke er så vanlig. Synes det er ordentlig koselig og blir helt varm i kroppen av det :)

Får dere kyss av kjæresten ofte?

Det går over.. Hilsen en som hadde det sånn ;)

Anonymous poster hash: 98b67...4f0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hver morgen får jeg kyss og klem før han drar på jobb eller før jeg drar når jeg skal på tidligvakt og begynner før han, og som oftest etter middagen ("tror ikke jeg har fått kos idag" er standard frase), og alltid nattakyss:)

Synes også det er veldig koselig:)

Edit:

Håper det aldri går over! Har vært gift i 8 år, og sammen enda lengre:)

Endret av Pomperipossa
AnonymBruker
Skrevet

Hver morgen får jeg kyss og klem før han drar på jobb eller før jeg drar når jeg skal på tidligvakt og begynner før han, og som oftest etter middagen ("tror ikke jeg har fått kos idag" er standard frase), og alltid nattakyss:)

Synes også det er veldig koselig:)

Edit:

Håper det aldri går over! Har vært gift i 8 år, og sammen enda lengre:)

Ja, her er det også nattakyss hver dag :)

Vi har også vært sammen i flere år, så tror og håper at det ikke går over.

• Liker 1
Skrevet

Ja får kyss hver dag , når han går på jobb og når han kommer hjem, når jeg lager mat og jeg legger meg:) Han legger seg litt etter meg ofte:) har vært gift i 6 år nå!

Skrevet

Får alltid kyss når vi møtes og når vi går, og ofte utenom det også :-) Jeg mener kyssing er viktig for forholdet, så kommer ikke til å stoppe med dette, håper jeg!

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Vi har det sånn :)

Når han skal til utlandet, eller vi skal være borte fra hverandre et par dager/en uke er det obligatorisk frivillig nussing i ca en halvtime + litt latter, tårer og fine ord :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det også slik. Ble slik og gjort det hele tiden. 10 år sammen og gift. Alle telefondamtaler avsluttes også med "elsker deg".

Anonymous poster hash: aef2c...b17

Skrevet

Trodde alle kjærester kysset hver dag, jeg.

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Sånn er vi også :) Kyssing hører med :)

AnonymBruker
Skrevet

Trodde alle kjærester kysset hver dag, jeg.

Ikke som jeg har hørt. Mange som synes hade-kyss blir kliss fordi man møtes igjen snart osv.

Skrevet (endret)

Meg og samboer gjør dette med vitende vilje! Alltid hade og kyss før natta, og før en av oss går et sted. Uansett hvor sur jeg eller han er, skal han vite at jeg er glad i ham.

Dersom noe skjer, skal dette være der siste vi husker! Og det hjelper til med å holde romansen i live! ;)

Edit: Ok, ikke hade før vi lägger oss da. Hadde vært litt skummelt :fnise:

Endret av illywhack
Skrevet

Ikke hver eneste gang, og like ofte klem eller kyss på kinnet som kyss. Men de fleste kvelder vi legger oss, de fleste dager vi løper ut døra, de fleste ganger vi kommer hjem, alltid når vi har kjørt hverandre ett sted og ellers sporadisk gjennom dagen. Er gift, og har vært sammen i drøye 10 år, så var nok enda ivrigere i begynnelsen.

Skrevet

trodde det var helt vanlig jeg....

Skrevet

Nei da, det går ikke over. Jeg får det fortsatt etter 14 år.

Skrevet

Er sånn med oss også, vært sammen i to år. Alltid hade-kyss, hei-kyss, natta-kyss, og ellers mye kyss gjennom dagen :).

Skrevet

Vi har praktisert hade-kyss og nattakyss fra dag 1.

Hvis HrMinya prøver å dra hjemmefra uten kyss, får FruMinya fart på seg og løper ut i gangen for å ta ham igjen. :P

Skrevet

Så koselig å høre at det aldri går over! ❤️

Skrevet

Vi har alltid hade-kyss og hei-kyss, men natta-kyss har vi vel aldri gjort. Nå sover vi stort sett med armene rundt hverandre, så blir koselig uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Hadet-kyss, hei-kyss, natta.kyss og et par innemellom på dagen har vi. Liker det sånt, men kan tenke meg enda flere utengrunn-kyss.

Anonymous poster hash: 6865c...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...