Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Leter etter en god solkrem til ansiktet. Jeg blir vanligvis ikke særlig fort brent, og blir ganske brun om sommeren. Sliter likevel med noen sprengte blodårer i ansiktet jeg er redd skyldes skader fra en sommer hvor jeg var alt for mye ute i solen uten beskyttelse. Solkremen må være lett og behagelig (takler ikke feite kremer i ansiktet i varmen), ikke koste for mye og heller ikke lukte alt for sterkt.

Pønsker på Weleda, Vichy og øvrige "dagligvare" saker. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Estrela
Skrevet

Vichy med solfaktor 25- liten hvit tube med oransje kork og skrift.

Jeg har brukt den en stund nå og er veldig fornøyd.

Gjest Estrela
Skrevet

Husker ikke helt, ca. 130? En stund siden jeg kjøpte den. :wink: Den er verdt hver krone, selv om den er liten er den veldig drøy.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vichy og Shiseido er mine favoritter for ansiktet.

De sprengte blodkarene kan du forresten fjerne med laser.

En venninne gjorde nylig det med topp resultat.

Gjest Gjesta
Skrevet

TS Day Essential Moisturizer SPF10 75ml/2.5oz 230 på strawberrynet. Jeg sverger til shiseido.. Men anbefalingen er at du skal ha minst 15.

Ellers har body shoå et godt rimelig alternativ i jojoba serien dems.. husker ikke prisen helt eksakt..men litt over hundrelappen

Litt på sidelinjen til gjest : hvor mye betalte veninnen din for dette?

Gjest Ethereal
Skrevet

MD Formulations har Total Protector for ansiktet med enten faktor 15 eller 30. Jeg tåler ikke vanlig solkrem i ansiktet, men denne brukte jeg i Hellas i fjor sommer. Eneste dumme er at den ikke er vannfast.

Skrevet

clarins anti wrinke protection! kjempegod! Selges superbillig på strawberrynet denne måneden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...