Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min eks var en sykeligelig sjalu og kontrollerende type. Nå nesten ett år etter at det ble slutt finner jeg ut at han fortsatt leser bloggen min og attpåtil har han kjæreste?! Han la igjen kommentar om at han fortsatt er leser. Jeg kjenner det koker inn meg, han gjør jo det for å kontrollere meg fortsatt! Nå vurderer jeg bare å slette hele bloggen!

(Har en blogg med bare 7 faste lesere, så det er ikke slik at hvem som helst lett finner den).

Anonymous poster hash: 657da...e69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i det vell? Bloggen er en åpen side hvem som helst kan lese. Jeg er sikker på at ut av de 7 leserne, så er den ene din eks, den andre din beste venninne, og de fem andre dine fiender. Sånn er det å ha blogg..

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Han kontrollerer deg jo på ingen måte selv om han leser bloggen. Og om så er at han føler han har kontroll så har jo ikke det noe å si for deg? Mulig at det er litt irriterende, men det er jo ikke stort du får gjort med det uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du legger ned bloggen din så har du gitt han makt over deg. Da vet han hvordan han skal trigge deg neste gang. Overse han. Slett kommentaren(-e) hans og ikke gi han den gleden!

Anonymous poster hash: 566b5...e66
AnonymBruker
Skrevet

Min eks var en sykeligelig sjalu og kontrollerende type. Nå nesten ett år etter at det ble slutt finner jeg ut at han fortsatt leser bloggen min og attpåtil har han kjæreste?! Han la igjen kommentar om at han fortsatt er leser. Jeg kjenner det koker inn meg, han gjør jo det for å kontrollere meg fortsatt! Nå vurderer jeg bare å slette hele bloggen!

(Har en blogg med bare 7 faste lesere, så det er ikke slik at hvem som helst lett finner den).

Anonymous poster hash: 657da...e69

Herregud, hvordan kan han på NOEN måte kontrollere deg via og lese en blogg? Skjerp deg og voks opp! :balltre:

Anonymous poster hash: 37dc9...088

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva problemet er. Om du føler at han kontrollerer deg på grunn av dette, så er det på tide å tenke over om DU er den eneste som legger bånd på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...