Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Har fått en flaske rød Martini. Er den best å drikke bar eller er den god å blande med f eks sitronbrus?
Chiquita Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 Hvilken Martini er det? Er ikke både Martini Rosso og Martini Rosé røde begge to? Vel uansett, Rosé er kjempegod å drikke "bar", den andre kan jeg ikke huske helt. Hva med å ta en liten prøvesmak da, så finner du jo raskt utav hva du synes er best
Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #3 Skrevet 5. juni 2004 Hvilken Martini er det? Er ikke både Martini Rosso og Martini Rosé røde begge to? Vel uansett, Rosé er kjempegod å drikke "bar", den andre kan jeg ikke huske helt. Hva med å ta en liten prøvesmak da, så finner du jo raskt utav hva du synes er best Jo da. Men jeg sitter nå i nordfløyen og baren min er helt borte i vestfløyen og tjenerskapet har fri i kveld så jeg tenkte at det var litt langt å gå hvis den ikke er god bar eller med sitronbrus, som er det eneste jeg har.
Chiquita Skrevet 5. juni 2004 #4 Skrevet 5. juni 2004 Kan vel nesten garantere at det er verdt å gå det stykket. For enten er den god med sitronbrus, ellers så er den god uten - kan nesten garantere det (selv liker jeg det meste av all Martini (unntatt den som er ekstra dry) - og da skal den drikkes bar)
Chiquita Skrevet 5. juni 2004 #5 Skrevet 5. juni 2004 God tur, forresten - og husk svettebånd og matpakke
Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #6 Skrevet 5. juni 2004 Har vært der borte nå. Det gikk raskt, da gulvene var nybonet. Det var Rosso og den var god med sitronbrus. Skål!
Chiquita Skrevet 5. juni 2004 #7 Skrevet 5. juni 2004 HAr du prøvd en liten Rosso uten sitronbrus da? kan jo være like godt...
Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #8 Skrevet 5. juni 2004 HAr du prøvd en liten Rosso uten sitronbrus da? kan jo være like godt... Ikke ennå. Skal prøve snart. Tok med hele flaska hit så jeg slipper å gå tilbake. Blir litt redd for å rote meg bort også, hvis det blir for mange.
Chiquita Skrevet 5. juni 2004 #9 Skrevet 5. juni 2004 Pass på så du ikke tar knekken på hele flaske da - for da er det i allefall ikke sikkert at du finner frem til riktig rom i natt.... Eller har du tegnet opp kart?
Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #10 Skrevet 5. juni 2004 Pass på så du ikke tar knekken på hele flaske da - for da er det i allefall ikke sikkert at du finner frem til riktig rom i natt.... Eller har du tegnet opp kart? Tjenerskapet legger meg hvis jeg trenger assiistanse. De må være hjemme klokka tolv ellers kommer de seg ikke over vollgraven.
BritElin Skrevet 5. juni 2004 #11 Skrevet 5. juni 2004 Hallo Pet & Chiquita! Det virker som om dere har peiling på martini som også er min favoritt når det skal drikkes alkohol. Det skjer ikke så veldig ofte derfor lurer jeg på hvor lenge en åpnet martini er holdbar når den oppbevares i kjøleskap? Takker for svar og kos dere!! Hilsen Brit Elin
Chiquita Skrevet 5. juni 2004 #12 Skrevet 5. juni 2004 BritElin: Jeg vet ikke hvor lenge en Martini holder seg i kjøleskap jeg. Har ikek det problemet at martinien blir stående for lenge, skjønner du Men noen mnd vil jeg da tro den holder seg. Og det er jo bare å smake da, og se om den er grei.... Pet: Hva som er så skummelt i vollgraven din da?
Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #13 Skrevet 5. juni 2004 Pet: Hva som er så skummelt i vollgraven din da? Det er krokodiller der. Kan ikke være forsiktig nok i våre dager, vet du.
Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #15 Skrevet 5. juni 2004 *grøsse* Jo, du kan bare snakke. Har sett både homoer og negre rundt her så jeg tar ingen sjanser.
Chiquita Skrevet 5. juni 2004 #16 Skrevet 5. juni 2004 Åh, men det finnes da vel værre ting. Så det er ikke gamle skumle menn i lange grå kåper du er redd for da?
Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #17 Skrevet 5. juni 2004 Åh, men det finnes da vel værre ting. Så det er ikke gamle skumle menn i lange grå kåper du er redd for da? Har hørt at homoer og negre kaster seg over alt som går i to sko jeg, da. Gamle menn skal jeg nok klare å hamle opp med. Hørte akkurat at Reagan er død så da trenger jeg ihvertfall ike å være redd for at han skal stå på porten
Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #19 Skrevet 5. juni 2004 En nede - mange igjen Kan jo håpe det er noe som går. Nå tar jeg snart en bar en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå