Gå til innhold

Hjelp... Han sier han dessverre ikke føler romantisk kjemi men:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men! At han føler som han har kjent meg i mange år, helt fra barndommen.. At han kan åpne seg for meg, og at det er vanskelig for han å åpne seg for andre mennesker.

Men så sier han også at han dessverre ikke føler noen romantisk kjemi mellom oss og lurer på om hva jeg mener om det...

Dette er en jeg har datet tre ganger og mailen med i tre mnd nå. Møttes tre ganger altså på 1,5 mnd. Han har virket tilbakeholden, men samtidig har jeg også vært det, pga. jeg har vært redd for å gå for fort frem,

Bør jeg fortelle dette? Kan dette bety at han håper jeg skal si at jo, jeg føler jeg liker han på "den" måten selv om jeg ikke har vist det tydelig nok?

Anonymous poster hash: 779d6...57e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men! At han føler som han har kjent meg i mange år, helt fra barndommen.. At han kan åpne seg for meg, og at det er vanskelig for han å åpne seg for andre mennesker.

Men så sier han også at han dessverre ikke føler noen romantisk kjemi mellom oss og lurer på om hva jeg mener om det...

Dette er en jeg har datet tre ganger og mailen med i tre mnd nå. Møttes tre ganger altså på 1,5 mnd. Han har virket tilbakeholden, men samtidig har jeg også vært det, pga. jeg har vært redd for å gå for fort frem,

Bør jeg fortelle dette? Kan dette bety at han håper jeg skal si at jo, jeg føler jeg liker han på "den" måten selv om jeg ikke har vist det tydelig nok? Anonymous poster hash: 779d6...57e

Så typisk jenter å lage alskens tullete unnskyldninger når menn ikke er interesserte i dem. Du burde lese "He's just not that info you", husker ikke helt forfatteren, men det er en veldig kjent bok. Handler om akkurat det der.

Men for å svare litt mer konkret: fyren sier at han ikke har romantiske følelser for deg, og det betyr følgende: Han har IKKE romantiske følelser for deg.

Anonymous poster hash: 55ac3...f90

• Liker 5
Skrevet

Støtter overnevnte. Han er sikker åpen for noe "ekstra", men ikke forhold.

• Liker 1
Skrevet

Bør jeg fortelle dette? Kan dette bety at han håper jeg skal si at jo, jeg føler jeg liker han på "den" måten selv om jeg ikke har vist det tydelig nok? Anonymous poster hash: 779d6...57e

Nei det betyr ikke at han håper du skal fortelle om følelsene dine

Han mener: han har ikke romantisk kjemi med deg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ts: Ja hva i helv.... det nå er.. Romantisk kjemi? Kjemi er kjemi..

Skrevet

Så typisk jenter å lage alskens tullete unnskyldninger når menn ikke er interesserte i dem. Du burde lese "He's just not that info you", husker ikke helt forfatteren, men det er en veldig kjent bok. Handler om akkurat det der.

Men for å svare litt mer konkret: fyren sier at han ikke har romantiske følelser for deg, og det betyr følgende: Han har IKKE romantiske følelser for deg.

Anonymous poster hash: 55ac3...f90

Je ELSKER den boken, den var en åpenbaring for meg. Gutter er veldig "enkle", sier de noe, så mener de som regel det.... Dessverre...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja tydeligvis.. Men han kunne vel for f... ha sagt noe før..

Ikke dratt det ut i evigheter på mail..

Blir egentlig litt irritert kjenner jeg..

Det er greit med en slags avgjørelse litt tidlig om han merket det..

JEG leker ikke på date hvertfall. JEG dater ikke for å få venner. Og det har vel aldri vært meninga heller..

Synes det er utolig slitsomt å drive å kaste bort tida når han er for feig til å si noe..

Skrevet

Ja tydeligvis.. Men han kunne vel for f... ha sagt noe før..

Ikke dratt det ut i evigheter på mail..

Blir egentlig litt irritert kjenner jeg..

Det er greit med en slags avgjørelse litt tidlig om han merket det..

JEG leker ikke på date hvertfall. JEG dater ikke for å få venner. Og det har vel aldri vært meninga heller..

Synes det er utolig slitsomt å drive å kaste bort tida når han er for feig til å si noe..

Mener du man må vite med en gang 100 prosent om man vil bli bedre kjent med en person på den måten? Høres litt Disney ut for meg :)

Blir som å kun bestille mat ute om du vet at du vil elske retten

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ts her: Nei guybrush jeg mener ikke det.

Men etter nesten 100 mails frem og tilbake så har han jammen hatt sjansen selv til å i det minste hinte til noe ang. følelser/tanker fremover..

HAN har valgt å hele veien holde det relativt platonisk til tross for at vi har pratet om veldig mye. Det har aldri gått inn på noe personlig.

Jeg har valgt å følge hans eksempel for å ikke gå for fort frem for hans del.

Det hadde blitt veldig rart om jeg plutselig skulle fortalt vet du hva, jeg liker deg sååå godt liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...