Gjest Makemeloveit Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Siden det er 1. April tenkte jeg at jeg skulle finne på en skikkelig god aprilsnarr på samboeren min. Ikke at jeg er gravid eller noe, det synes jeg er teit å tulle med. Vi er begge 19 år. Noen som har noen gode forslag?
Gjest Kvinneline Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Biltrøbbel hvis han har bil du låner? Lurte samboeren om at jeg hadde blitt tatt i fartskontroll året etter jeg kjørte opp. Han ble så sint da jeg sa at jeg mistet førerkortet i 6 mnd! Bor dere sammen? I så fall er det mye som kunne ha gått galt i leiligheten/huset mens han var borte? Kanskje du bare tok turen innom en tatoveringsjappe i dag og fikk tattovert på navnet hans over håndleddet? Det er mye du kan spøke om, må bare tenke ut hva som kunne gitt din kjæreste et lite hakeslepp:) Edit: ser du skrev samboer nå Endret 31. mars 2014 av Kvinneline
Gjest snoopy_93 Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Si at du har vært i tenkeboksen en stund og funnet ut at du er lesbisk/homofil
Gjest Kvinneline Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Si at du har vært i tenkeboksen en stund og funnet ut at du er lesbisk/homofil Huff Tror jeg hadde brytt ut i gråt om min kjære hadde lurt meg med noe sånn. Det værste er at jeg sikkert hadde falt for det også. Kanskje ikke i dag etter så mange år sammen, men tidligere i forholdet ville jeg nok gått fem på 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Gladpack på doen... Anonymous poster hash: 2404b...dbc 3
Gjest Kvinneline Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Gladpack på doen... Anonymous poster hash: 2404b...dbc Æsj! 1
Støvkornet Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Jeg har kjøpt en leke-slange jeg skal putte i do og lukke dolokket. Han haaater slanger over alt i verden, så må prøve å få satt opp et skjult kamera. Ifjor ringte jeg å fortalte at jeg hadde kjørt borti et gjerde, så den ene siden av bilen var ripet opp. Da var bilen lakkert for bare en måned sia, og han klikket selvfølgelig. Er det noe samboeren din er spesielt opptatt av/interessert i/ redd for? Endret 31. mars 2014 av Støvkornet
Gjest alegria Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Gladpack på doen... Anonymous poster hash: 2404b...dbc Den må testes ut imorgen tidlig.
Betasuppe Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Kutt bremseslangene på bilen, og si at det må ha vært hemmelige sabotører! Men i virkeligheten er det bare deg Husk førstehjelpsskrin! Endret 31. mars 2014 av Betasuppe
Gjest snoopy_93 Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Kutt bremseslangene på bilen, og si at det må ha vært hemmelige sabotører! Men i virkeligheten er det bare deg Husk førstehjelpsskrin! Husk å kontakte ambulansepersonell et par timer før slik at han kommer seg fort til sykehus?
Betasuppe Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Husk å kontakte ambulansepersonell et par timer før slik at han kommer seg fort til sykehus? Haha så dukker du opp med blomster på sykehuset og sier "aprilsnarr!" det hadde vel fått juridiske konsekvenser
Musaleem Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Er det bare jeg som ser på toalettet før jeg setter meg ned? Noen forsøkte det trikset på meg for en god del år siden, umulig å ikke legge merke til. Jeg blir imponert hvis ingen legger merke til det. Rumpa vil da kjenne plasten lenge før man har satt seg langt ned (med mindre man har pannekakerumpe). 3
Gjest Kvinneline Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Er det bare jeg som ser på toalettet før jeg setter meg ned? Noen forsøkte det trikset på meg for en god del år siden, umulig å ikke legge merke til. Jeg blir imponert hvis ingen legger merke til det. Rumpa vil da kjenne plasten lenge før man har satt seg langt ned (med mindre man har pannekakerumpe). Jeg ser aldri ned i do før jeg setter meg. Hadde lett fått våte legger om noen hadde utført denne spøken på meg. Fra nå av skal jeg alltid sjekke doen
Gjest snoopy_93 Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Haha så dukker du opp med blomster på sykehuset og sier "aprilsnarr!" det hadde vel fått juridiske konsekvenser Haha! Ble lurt av en homofil kompis i dag.. Han sa han hadde fått svar på hiv testen og at den var positiv. Døde litt inni meg og ble faktisk lei meg.
Musaleem Skrevet 31. mars 2014 #15 Skrevet 31. mars 2014 Jeg ser aldri ned i do før jeg setter meg. Hadde lett fått våte legger om noen hadde utført denne spøken på meg. Fra nå av skal jeg alltid sjekke doen Så du tisser til og med før du har satt deg ordentlig? :D Plasten ville du vel kjent med en gang.
Betasuppe Skrevet 31. mars 2014 #16 Skrevet 31. mars 2014 Haha! Ble lurt av en homofil kompis i dag.. Han sa han hadde fått svar på hiv testen og at den var positiv. Døde litt inni meg og ble faktisk lei meg. Forferdelig! Det er en av de få tingene man ikke kødder med, faktisk. Tenk hvis det faktisk hadde skjedd da
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #17 Skrevet 31. mars 2014 http://media-saver.com/wp-content/uploads/2012/05/1ef72aeby-pranks-17.jpg?w=500&h=480 Eller klin sjokoladepudding i dass/i senga, og si at du hadde et stort uhell. eller putt jordbærsyltetøy i bindet ditt, og kast det opp i ansiktet på han. Anonymous poster hash: d8ef8...c12
Nowayback Skrevet 31. mars 2014 #18 Skrevet 31. mars 2014 Si at det er slutt og forsvinn i noen timer, før du kommer tilbake og roper "aprilsnarr".
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #19 Skrevet 31. mars 2014 Her er videoen som hører til de bildene. Bemerk at fyren er ekstremt nøye med å få rettet ut alle ujevnheter så plastikken blir så godt som usynlig. Anonymous poster hash: 2404b...dbc
Gjest Kvinneline Skrevet 31. mars 2014 #20 Skrevet 31. mars 2014 Så du tisser til og med før du har satt deg ordentlig? :D Plasten ville du vel kjent med en gang. Jada, ville nok kjent den ganske raskt men av og på grisete offentlige doer, setter jeg ikke stumpen helt ned på ringen Er i sånne tilfeller jeg skal se litt godt etter da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå