Gå til innhold

1. April - Hvordan lure samboer?

Anbefalte innlegg

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Siden det er 1. April tenkte jeg at jeg skulle finne på en skikkelig god aprilsnarr på samboeren min. Ikke at jeg er gravid eller noe, det synes jeg er teit å tulle med. Vi er begge 19 år.

Noen som har noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet (endret)

Biltrøbbel hvis han har bil du låner?

Lurte samboeren om at jeg hadde blitt tatt i fartskontroll året etter jeg kjørte opp. Han ble så sint da jeg sa at jeg mistet førerkortet i 6 mnd! :ler:

Bor dere sammen? I så fall er det mye som kunne ha gått galt i leiligheten/huset mens han var borte?

Kanskje du bare tok turen innom en tatoveringsjappe i dag og fikk tattovert på navnet hans over håndleddet?

Det er mye du kan spøke om, må bare tenke ut hva som kunne gitt din kjæreste et lite hakeslepp:)

Edit: ser du skrev samboer nå;)

Endret av Kvinneline
Gjest snoopy_93
Skrevet

Si at du har vært i tenkeboksen en stund og funnet ut at du er lesbisk/homofil

Gjest Kvinneline
Skrevet

Si at du har vært i tenkeboksen en stund og funnet ut at du er lesbisk/homofil

Huff :ler: Tror jeg hadde brytt ut i gråt om min kjære hadde lurt meg med noe sånn. Det værste er at jeg sikkert hadde falt for det også. Kanskje ikke i dag etter så mange år sammen, men tidligere i forholdet ville jeg nok gått fem på :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gladpack på doen...

maxresdefault.jpg

toilet.jpg

Anonymous poster hash: 2404b...dbc
  • Liker 3
Gjest Kvinneline
Skrevet

Gladpack på doen...

maxresdefault.jpg

toilet.jpg

Æsj! :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt en leke-slange jeg skal putte i do og lukke dolokket. Han haaater slanger over alt i verden, så må prøve å få satt opp et skjult kamera.

Ifjor ringte jeg å fortalte at jeg hadde kjørt borti et gjerde, så den ene siden av bilen var ripet opp. Da var bilen lakkert for bare en måned sia, og han klikket selvfølgelig.

Er det noe samboeren din er spesielt opptatt av/interessert i/ redd for?

Endret av Støvkornet
Gjest alegria
Skrevet

Gladpack på doen...

maxresdefault.jpg

toilet.jpg

Den må testes ut imorgen tidlig. :ler:
Skrevet (endret)

Kutt bremseslangene på bilen, og si at det må ha vært hemmelige sabotører! Men i virkeligheten er det bare deg :)

Husk førstehjelpsskrin!

Endret av Betasuppe
Gjest snoopy_93
Skrevet

Kutt bremseslangene på bilen, og si at det må ha vært hemmelige sabotører! Men i virkeligheten er det bare deg :)

Husk førstehjelpsskrin!

Husk å kontakte ambulansepersonell et par timer før slik at han kommer seg fort til sykehus?
Skrevet

Husk å kontakte ambulansepersonell et par timer før slik at han kommer seg fort til sykehus?

Haha :) så dukker du opp med blomster på sykehuset og sier "aprilsnarr!"

det hadde vel fått juridiske konsekvenser :)

Skrevet

Er det bare jeg som ser på toalettet før jeg setter meg ned? Noen forsøkte det trikset på meg for en god del år siden, umulig å ikke legge merke til. Jeg blir imponert hvis ingen legger merke til det. Rumpa vil da kjenne plasten lenge før man har satt seg langt ned (med mindre man har pannekakerumpe).

• Liker 3
Gjest Kvinneline
Skrevet

Er det bare jeg som ser på toalettet før jeg setter meg ned? Noen forsøkte det trikset på meg for en god del år siden, umulig å ikke legge merke til. Jeg blir imponert hvis ingen legger merke til det. Rumpa vil da kjenne plasten lenge før man har satt seg langt ned (med mindre man har pannekakerumpe).

Jeg ser aldri ned i do før jeg setter meg. Hadde lett fått våte legger om noen hadde utført denne spøken på meg. Fra nå av skal jeg alltid sjekke doen :ler:

Gjest snoopy_93
Skrevet

Haha :) så dukker du opp med blomster på sykehuset og sier "aprilsnarr!"

det hadde vel fått juridiske konsekvenser :)

Haha!

Ble lurt av en homofil kompis i dag.. Han sa han hadde fått svar på hiv testen og at den var positiv. Døde litt inni meg og ble faktisk lei meg.

Skrevet

Jeg ser aldri ned i do før jeg setter meg. Hadde lett fått våte legger om noen hadde utført denne spøken på meg. Fra nå av skal jeg alltid sjekke doen :ler:

Så du tisser til og med før du har satt deg ordentlig? :D Plasten ville du vel kjent med en gang.

Skrevet

Haha!

Ble lurt av en homofil kompis i dag.. Han sa han hadde fått svar på hiv testen og at den var positiv. Døde litt inni meg og ble faktisk lei meg.

Forferdelig! Det er en av de få tingene man ikke kødder med, faktisk. Tenk hvis det faktisk hadde skjedd da :P

Skrevet

Si at det er slutt og forsvinn i noen timer, før du kommer tilbake og roper "aprilsnarr".

AnonymBruker
Skrevet

Her er videoen som hører til de bildene. Bemerk at fyren er ekstremt nøye med å få rettet ut alle ujevnheter så plastikken blir så godt som usynlig. ;)

Gjest Kvinneline
Skrevet

Så du tisser til og med før du har satt deg ordentlig? :D Plasten ville du vel kjent med en gang.

Jada, ville nok kjent den ganske raskt :ler: men av og på grisete offentlige doer, setter jeg ikke stumpen helt ned på ringen :P Er i sånne tilfeller jeg skal se litt godt etter da :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...