Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er mer nyskjerrig enn hun bør. Beklager en skikkelig sytetråd/ irritasjonstråd. Jeg har vært gift før og min da tidligere svigermor er verre enn en heks, hun bør passe seg. Hun og jeg har hatt lite kontakt i de siste årene men saken er den at av en eller annen grunn valgte hun å ta kontakt med meg, for å høre hvordan jeg har det. Hun jobber i Barnevernet, da på Barneverns vakta. Og greit nok, det bryr meg ikke, men det som er ganske så spes er at jeg var i hjembyen å tok en kaffe sammen med henne, siden jeg var hos mamma , jeg bor 100 mil unna.

Men saken er den at under denne samtalen kommer det frem en del ting som da beviser det jeg trodde, hun klarer å snoke i politipapirer, og hun nevner da om mannen min hadde blitt hardt skadet i en ulykke, en ulykke som ikke noen andre enn hans familie vet om, samt meg.

Det er en del andre ting som jeg merker at hun har snoket med ting som ikke har med henne å gjøre.

Så glad jeg er ferdig med den kjærringa.

Anonymous poster hash: 5e71d...24b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har hun ikke lov til å ha innsyn i, og langt mindre fortelle at hun har sett det. Slike opplysninger er taushetsbelagt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette har hun ikke lov til å ha innsyn i, og langt mindre fortelle at hun har sett det. Slike opplysninger er taushetsbelagt.

Ja det tenkte jeg, men jeg vet at mange vil vite mer enn det som godt er. HUn er ikke den 1 jeg leser om som gjør sånne ting.

Skrevet

Ja det tenkte jeg, men jeg vet at mange vil vite mer enn det som godt er. HUn er ikke den 1 jeg leser om som gjør sånne ting.

Ja det er skremmende. Man aner ikke hvem som sitter spredt rundt i ulike etater og firmaer og kan boltre seg i informasjon om deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...