AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Jeg begynner å bli bekymret. Jeg har hatt en følelse av at jeg er gravid denne måneden. Jeg har hatt en rekke symtomer, og jeg var nesten helt sikker på at jeg var gravid. Men når jeg gikk på do istad var det litt lyserosa/rødt blod på papiret. Det er 1 uke til IKM. Tror dere dette er en abort, festeblødning eller tidlig menstrausjon? Anonymous poster hash: ba531...43b
marihihia Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Umulig å si hva det er, men er riktig tid for festeblødning:) når det er sagt, er det umulig å få symtomer på graviditet så tidlig. Egget har akkurat festet seg, og kroppen din har ikke begynt å produsere nok hormoner for symptomer enda. Men du kan jo fortsatt være like gravid;)
Biloba Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Det er kanskje bare spotting, det har det vært hos meg flere ganger på samme tid. Ingen positiv test selv flere dager før ikm, sen mens eller endret mens. Totalt uten konsekvens altså. Abort er det i hvertfall ikke, men det kan evt ha vært festing, eller forsøk på festing. Du kan ikke finne ut av dette før ikm eller hvis test blir positiv like før ikm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå