Gå til innhold

Kjæresten føler ingenting for meg.. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ta avstand og la han savne meg? Holde kontakt til det minimale, eller ingen kontakt? (tenker 4-5 dager).

De to siste uke har vært skikkelig dritt, bare nedturer. Følelsene fra hans side har vært borte lenge (vi har slått opp en gang), men kommet litt tilbake når vi hadde det bra. Akkurat nå sier han at han føler absolutt ingenting, har ikke lyst til å snakke med meg de nærmeste dagene og det ville vært greit om vi gikk flere dager uten kontakt. Men når vi er med hverandre er han veldig kjærlig mot meg og alt er bra(?). Det er bare det at når vi ikke er med hverandre så er han nesten helt likegyldig ovenfor meg (hvertfall nå).

Noen som har vært i lignende situasjon?

Anonymous poster hash: 8c463...68c
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Innse at det neppe kommer til å endre seg og slå opp før det ødelegger deg skikkelig.

Endret av Hecubaa
  • Liker 8
Skrevet

Savn hjelper lite hvis følelsene har vært borte lenge. Det er knallhardt, men det beste er å innse at forholdet er over og gå videre. Det verste du kan gjøre er å klamre fast i noe som egentlig var over for lenge siden.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bare slå opp og party on! Pessimisme er værst :D

Endret av SirRonnah
Skrevet

Her må du bare gå videre og det uten at du tar noe som helst kontakt med han. Er følesene borte så kommer de nok ikke tilbake. Kontakter han deg svarer du bare høflig. Ikke noe mer.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Hvorfor ønsker du å være sammen med en kar som er likegyldig til hele deg når dere ikke er sammen? Forholdet er dødt, og det er lite vits å prøve å redde det. Det er vondt, men på sikt vil det gjøre deg så himla mye bedre. Du kommer garantert til å sitte om et års tid å lure på hvorfor du fant deg i dette. Du kan finne så himla mye bedre.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Gå videre i livet og finn nye gutter og flørte med :) Livet er for kort til å sitte fast i det gamle og være ulykkelig :) Move on!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Begynner å innse at jeg faktisk må gjøre det slutt. Orker ikke gå rundt og la det ødelegge meg helt. Jeg er ikke som han, som bare går rundt uten å føle noe som helst. Det gjør faktisk vondt for meg når ting er sånn, og det kommer aldri til å endre seg som dere sier..

Anonymous poster hash: 8c463...68c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...