AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har (hadde) ei vennine med ADHD, som nå ved to anledninger har truet meg (det var alkohol med i bildet). Det sier seg selv at dette kan jeg ikke leve med og har gitt henne beskjed at nå klarer jeg ikke mer slik oppførsel. For når hun ikke kan legge alkoholen vekk kan ikke jeg sitte der å forstå henne ihjel. Og nå går hun løs på mine venner og kolleger og sprer alskens usann dritt om meg. Jeg har blokk på henne på FB og telefon, men likevel blir jeg ikke kvitt dette skrekkelige kvinnemennesket (jeg får jo høre hva som blir sagt om meg via andre). Jeg er voksen, og det er hun også (30-åra) og dette blir for dumt. Så hva gjør jeg? Anmelder? Jeg vil ha fred og ha henne ut av livet mitt, men hvordan, uten at dette eksalerer enda mer? Hun ødelegger alle vennskap hun etablerer og har hevntokt gående i åresvis etter at de har brutt med henne...jeg ville være grei og holde ut...men det er helt uaktuelt nå. Anonymous poster hash: 55668...8e8
FalconPunch Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
Testosteron Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Du kan be om besøksforbud slik at hun ikke kan kontakte deg
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 TS Hvordan legger jeg dette frem for politiet? Skal dette mye til? Dette begynner å bli en alvorlig belastning for meg. Å prate med familien er vel ikke mye vits når denne damen nærmer seg de 40. Anonymous poster hash: 55668...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Tosk.. Adhd betyr ikke at du er gal som denne vennina di.. Teksten skulle vært gærn vennine eller noe sånt.. Ikke bland adhd inn i det der.. Hilsen en med sterk adhd og livet på stell..Anonymous poster hash: 25691...992 5
Missy1 Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Syns ikke ADHD har noe å gjøre i denne settingen jeg heller. At man har ADHD er ikke ensbetydende med at man oppfører seg som en idiot 5
Gjest Jørild Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Hva med å bare ignorere henne til det dør ut av seg selv? Sjeldent morsomt å lage bråk om man ikke får en respons. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 ADHD har ingenting med dette å gjøre. Alkoholmisbruk og kanskje en personlighetsforstyrrelse i tillegg har nok mye med det å gjøre. Bryt kontakten og be henne oppsøke hjelp. Anonymous poster hash: bd08d...838 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 TS Det er hun selv som har sagt at hennes oppførsel skyldes ADHD, men om dere mener dette ikke stemmer, se bort i fra det. Anonymous poster hash: 55668...8e8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Å herreguuud. Skal du gå til politet fordi noen baksnakker deg? Hun har truet deg to ganger, men aldri gjort deg noe, og du har brutt all kontakt. Bare forklar det for de du får høre det hun sier om deg... Politiet henlegger saken, og ærlig talt så har politiet i Norge mer alvorlige ting å ta tak i enn at noen snakker dårlig om deg bak ryggen din. Anonymous poster hash: 8e12e...8d7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Jeg har (hadde) ei vennine med ADHD, som nå ved to anledninger har truet meg (det var alkohol med i bildet). Det sier seg selv at dette kan jeg ikke leve med og har gitt henne beskjed at nå klarer jeg ikke mer slik oppførsel. For når hun ikke kan legge alkoholen vekk kan ikke jeg sitte der å forstå henne ihjel. Og nå går hun løs på mine venner og kolleger og sprer alskens usann dritt om meg. Jeg har blokk på henne på FB og telefon, men likevel blir jeg ikke kvitt dette skrekkelige kvinnemennesket (jeg får jo høre hva som blir sagt om meg via andre). Jeg er voksen, og det er hun også (30-åra) og dette blir for dumt. Så hva gjør jeg? Anmelder? Jeg vil ha fred og ha henne ut av livet mitt, men hvordan, uten at dette eksalerer enda mer? Hun ødelegger alle vennskap hun etablerer og har hevntokt gående i åresvis etter at de har brutt med henne...jeg ville være grei og holde ut...men det er helt uaktuelt nå. Anonymous poster hash: 55668...8e8 Hun er alkoholiker og for din del synes jeg du skal kutte ut all kontakt. Anonymous poster hash: 3fa3a...41a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Å herreguuud. Skal du gå til politet fordi noen baksnakker deg? Hun har truet deg to ganger, men aldri gjort deg noe, og du har brutt all kontakt. Bare forklar det for de du får høre det hun sier om deg... Politiet henlegger saken, og ærlig talt så har politiet i Norge mer alvorlige ting å ta tak i enn at noen snakker dårlig om deg bak ryggen din. Anonymous poster hash: 8e12e...8d7 Jeg er ikke 13 år, men seint i 30-åra. Jeg har en jobb som tilsier at jeg må ha et godt navn og et godt rykte, og at det ikke hefter slike ting ved meg, så ja, jeg vurderer å anmelde det som jeg ser på som trakkasering. Det skulle være unødvenig av meg å rydde opp etter all dritten som renner ut av henne, og jeg vil ha en stopp på det hele. Hvorfor i alle verden skal jeg finne meg i å bli truet? Hadde du sett anderledes på det om dette var en mann? Jeg har en mistanke om det..... Anonymous poster hash: 55668...8e8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Jeg er ikke 13 år, men seint i 30-åra. Jeg har en jobb som tilsier at jeg må ha et godt navn og et godt rykte, og at det ikke hefter slike ting ved meg, så ja, jeg vurderer å anmelde det som jeg ser på som trakkasering. Det skulle være unødvenig av meg å rydde opp etter all dritten som renner ut av henne, og jeg vil ha en stopp på det hele. Hvorfor i alle verden skal jeg finne meg i å bli truet? Hadde du sett anderledes på det om dette var en mann? Jeg har en mistanke om det..... Anonymous poster hash: 55668...8e8 Jeg ville ha stolt på at folk klarer å skjelne det ene fra det andre her, men hvis det hun sier er såpass alvorlig galt og krenkende at det ødelegger ditt gode navn og rykte så er det en anmeldelse for ærenkrenkelse en mulighet. Du kan ikke anmelde for noe annet. Men vær rimelig sikker på at det er verd det.... Anonymous poster hash: bd08d...838
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå