Gjest Chloe87 Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Da endte det dessverre slik at han dumpet meg. Hasjen var viktigere enn meg og han velger livet med rus fremfor meg. Det er hardt og det er trist, men jeg føler meg sint og lite verdt. Det å bli dumpet for rus er ikke noe særlig, tenker at "så lite betyr jeg altså for han". Han har blitt en helt annen person, sakte, men sikkert. Nå er han nok glad over å få sitte alene og røyke uten meg til stede, ingen å at hensyn til og han kan skulke jobb så ofte han vil uten at noen kommenterer det.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Du finner noenandre som setter deg først Lover deg!Anonymous poster hash: 18e1e...21a 13
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Jaja. Anonymous poster hash: ec221...adc 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Det er vondt og sårt nå. Men tro meg, innen et kvartal er gått, om ens en gang en måned, så er han der på bare knær og lover og trygler om gull og grønne skoger frie for alt av dop. Tar du han tilbake tar det maks, MAKS, to uker så er alt tilbake til det samme gamle vanlige. Dopen har ødelagt han ja. Det er som du sier, han er ikke seg selv. Han har mistet en bit av det å være medmenneske, det å føle med og bry seg om andre. Akkurat nå ser han ikke og enser ikke at han sårer deg. Han ser bare dop. Og deg som sier nei. Til det gode, det som gjør at han kan slappe av, nyte, være bekymringsløs. - Slik han ser det. Du mistet han for en god stund siden. Nå er det bare tydeliggjort. Det er ikke han som har avvist deg. Det er det dopen som har gjort. Om han noensinne blir seg selv igjen kan jeg ikke svare på. Men at han har avvist deg fordi du er den du er kan jeg avfeie med en gang. Han er så oppslukt av dopen at han ikke tenker over konsekvenser lenger. Det er vondt nå... Men du? Du bryr deg tydelig, du har et godt hjerte, og en dag så finner du noen som bryr seg like mye om deg som du gjør om han. Det føles fjernt nå, du savner bare eksen. Men den dag kommer da du slutter å føle deg såret over det som har vært. Du ser det gode i det dere har hatt sammen, du ser det positive i de valg du har tatt. Og du møter en dag noen som er glad i deg, hele deg, for den du er. <3 Anonymous poster hash: 95b40...844 16
LexSuperior Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Så godt sagt av AB over her! God klem til deg ts! ❤️
minister-mio Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Du virker som en skikkelig bra dame utifra de mange innleggene jeg har lest av deg. Du kommer garantert til å finne deg en like bra mann som setter deg først og har stell på livet sitt. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Han har enten ikke følelser for deg eller så har han et større rusproblem enn du vet Anonymous poster hash: 0ea74...212
Gjest Tris Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Du vil få det så mye bedre uten han og alle hans problemer.
Gjest Chloe87 Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Tusen takk alle sammen <3 Jeg føler meg ikke bra og har ikke fått i meg stort med mat idag. Føler meg helt tom og tenker på en måte "hva blir det neste?"
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Dumpet han deg ikke for ønsket om barn sist uke? Anonymous poster hash: 88a76...4e8 8
Betasuppe Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Dumpet han deg ikke for ønsket om barn sist uke?Anonymous poster hash: 88a76...4e8 Samme lurer jeg på! 2
Gjest Chloe87 Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Nei, han dumpet meg ikke fordi jeg ikke ville ha barn, men fant ut at han diktet opp at han tok så på vei for det siden han egentlig ville gjøre det slutt pga hasjen.
Blod Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Synes du er heldig som slipper å ha han i livet, så kan du finne en som faktisk bryr seg om deg 1
Gjest chisandra Skrevet 31. mars 2014 #15 Skrevet 31. mars 2014 Livet med han, som tydeligvis er svært hektet på hasj, ville sannsynligvis blitt bare mer og mer slitsomt. Du virker som er flott jente, dette går seg til, jevnt og trutt.
Gjest Kvinneline Skrevet 31. mars 2014 #16 Skrevet 31. mars 2014 Vil tro du etterhvert får det bedre uten denne mannen i livet ditt. Det tar tid, men du ser nok tilbake på bruddet en dag og tenker at det var til ditt beste
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #17 Skrevet 31. mars 2014 Trodde du godtok hasjen jeg? Forvirret.Anonymous poster hash: 8f2ab...9c3 7
Gjest Chloe87 Skrevet 31. mars 2014 #18 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Igrunn endte det med at jeg gjorde det, men han så at det såret meg og ville fortsette uten meg som vitne. I tillegg har han begynt litt på sterkere ting. Endret 31. mars 2014 av Chloe87
waco Skrevet 31. mars 2014 #19 Skrevet 31. mars 2014 Da endte det dessverre slik at han dumpet meg. Hasjen var viktigere enn meg og han velger livet med rus fremfor meg. Det er hardt og det er trist, men jeg føler meg sint og lite verdt. Det å bli dumpet for rus er ikke noe særlig, tenker at "så lite betyr jeg altså for han". Han har blitt en helt annen person, sakte, men sikkert. Nå er han nok glad over å få sitte alene og røyke uten meg til stede, ingen å at hensyn til og han kan skulke jobb så ofte han vil uten at noen kommenterer det. En cannabisbruker kan bare være sammen med en som er tolerant, det sier jo seg selv. Man bruker cannabis for å bli mindre materalistisk og klare seg på mindre. Derfor er cannabis nødvendig i fremtiden når 2 milliarder kinesere og indere vil alle ha micro og scooter og kjøleskap og boblebad. Da må fortelle dem at det er ikke nok til alle, så de må nok røyke i stedet vil jeg tro. Men Chloe, vil du heller ha en som drikker brennevin, er det noe bedre da? 9
Gjest Chloe87 Skrevet 31. mars 2014 #20 Skrevet 31. mars 2014 En cannabisbruker kan bare være sammen med en som er tolerant, det sier jo seg selv. Man bruker cannabis for å bli mindre materalistisk og klare seg på mindre. Derfor er cannabis nødvendig i fremtiden når 2 milliarder kinesere og indere vil alle ha micro og scooter og kjøleskap og boblebad. Da må fortelle dem at det er ikke nok til alle, så de må nok røyke i stedet vil jeg tro. Men Chloe, vil du heller ha en som drikker brennevin, er det noe bedre da? Dette gidder jeg ikke å svare på en gang, blir for dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå