Gå til innhold

Er du en selvvalgt singel mor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da er kanskje dette noe for deg? I Oslo blir det startet opp nå i vår en organisasjon for frivillig enslige mødre. Jeg står ikke bak dette, jeg bare tipser slik at det blir kjent at denne muligheten er der. :)

Helt gratis å bli med på!

http://www.fema.no/

Anonymous poster hash: 4d4d2...d47
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med oss ufrivillige single mødre?

Anonymous poster hash: c0e8d...973
  • Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Hva med oss frivillig-ufrivillig single hundepappaer? :sjokkert::grine:

AnonymBruker
Skrevet

TS burde vært helt tydlig i hovedinnlegget hva dette gjaldt. Frivillig Enslige Mødre ved Assistert befruktning.
Jepp, jeg er selvvalgt singel mamma, men det var bare fordi jeg brøyt med barnefaren under graviditeten.

Anonymous poster hash: f47fd...993
Skrevet

Frivillige single mødre. Som nekter å la ungen ha en far. Som nekter å la en mann ha en familie, siden det er omkring 1:1. Gud hjelpes for en organisasjon. Men støtte fra de samme mennene skal de ha gjennom skatten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS burde vært helt tydlig i hovedinnlegget hva dette gjaldt. Frivillig Enslige Mødre ved Assistert befruktning.

Jepp, jeg er selvvalgt singel mamma, men det var bare fordi jeg brøyt med barnefaren under graviditeten.

Anonymous poster hash: f47fd...993

Ja, jeg tenkte det og det var så tydelig for meg siden jeg tenkte det, men så ble det ikke like tydelig når jeg skrev det tydeligvis. :P Men takk for at du skrev det! :)

Og ønsker deg og barnet ditt all lykke til! :)

Anonymous poster hash: 4d4d2...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...