AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Da er kanskje dette noe for deg? I Oslo blir det startet opp nå i vår en organisasjon for frivillig enslige mødre. Jeg står ikke bak dette, jeg bare tipser slik at det blir kjent at denne muligheten er der. Helt gratis å bli med på! http://www.fema.no/ Anonymous poster hash: 4d4d2...d47
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Hva med oss ufrivillige single mødre? Anonymous poster hash: c0e8d...973 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Hva med oss frivillig-ufrivillig single hundepappaer?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 TS burde vært helt tydlig i hovedinnlegget hva dette gjaldt. Frivillig Enslige Mødre ved Assistert befruktning. Jepp, jeg er selvvalgt singel mamma, men det var bare fordi jeg brøyt med barnefaren under graviditeten. Anonymous poster hash: f47fd...993
Javob Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Frivillige single mødre. Som nekter å la ungen ha en far. Som nekter å la en mann ha en familie, siden det er omkring 1:1. Gud hjelpes for en organisasjon. Men støtte fra de samme mennene skal de ha gjennom skatten. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 TS burde vært helt tydlig i hovedinnlegget hva dette gjaldt. Frivillig Enslige Mødre ved Assistert befruktning. Jepp, jeg er selvvalgt singel mamma, men det var bare fordi jeg brøyt med barnefaren under graviditeten. Anonymous poster hash: f47fd...993 Ja, jeg tenkte det og det var så tydelig for meg siden jeg tenkte det, men så ble det ikke like tydelig når jeg skrev det tydeligvis. Men takk for at du skrev det! Og ønsker deg og barnet ditt all lykke til! Anonymous poster hash: 4d4d2...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå