AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Etter at laptopen var på reperasjon der de byttet skjerm og alt, så funker ikke enkelte av tastene, og jeg er drittlei av å kopiere Det er å, 9 og - som ikke virker. Tastaturet er renset, men de virker bare ikke. Hva er det å gjøre med slikt? Anonymous poster hash: be3a7...a9f
Lutetium 71 Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Etter at laptopen var på reperasjon der de byttet skjerm og alt, så funker ikke enkelte av tastene, og jeg er drittlei av å kopiere Det er å, 9 og - som ikke virker. Tastaturet er renset, men de virker bare ikke. Hva er det å gjøre med slikt? Anonymous poster hash: be3a7...a9f Prøv Alt + Shift.
wgsd Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Prøv Alt + Shift. Ingen forskjell. Det er selve tastene som ikke fungerer, har ikke byttet spraak. Æø faar jeg til.
Lutetium 71 Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Ingen forskjell. Det er selve tastene som ikke fungerer, har ikke byttet spraak. Æø faar jeg til. Ok. Klag.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Da klager du jo selvfølgelig. Anonymous poster hash: 9d666...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå