Gå til innhold

Til dere som sitter bak kassa på Rimi..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sleng varene mine nedover rullebåndet.

Ikke kjør båndet mer en nødvendig, når det er fullt med varer på båndet, etter kassen, dytt varene mine til siden.

Jeg hater når varene blir krønsjet eller når båndet spinner på varene mine.

Kan du også være så vennlig å åpne handleposene mine før du slenger de nedover båndet?

Og du... Det er helt i orden at du sier hei og hade til meg.

Er det andre som ergrer seg?

Anonymous poster hash: b1e65...6f9

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpne handleposene faktisk??? :skratte:

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor skal de åpne posene dine? :rolleyes:

• Liker 2
Gjest Beist
Skrevet

Skal lime sammen posene på pur faen neste gang jeg jobber i butikk.

• Liker 5
Skrevet

Åpne opp posene dine? Vi åpner da ikke posene til folk? Noe må da kundene klare selv :fnise:

(Jobber forøvrig i en annen kjede en rimi)

Og dersom du synes varene dine blir krønsja, så er det et tips å ta de tungene varene som melk først på båndet, slik unngår du selv at de blir krønsja ;)

• Liker 3
Gjest Blubberella
Skrevet

Hvorfor skal de åpne posene dine? :rolleyes:

De ikke åpne posene mine altså men dersom de er snille og gjør det, lover jeg å stå klar med bankkortet, ramse opp alle viktige opplysninger i full fart ("jeg skal betale med kort, skal ha to poser og ingen kvittering!") og pakke ned varene med lynets hastighet mens jeg taster koden og smiler pent.

Har vi en avtale, butikkansatte i Norges land? :biggrin:

• Liker 4
Skrevet

På min lokale meny åpner de posene til kundene. Jeg ser fremdeles ikke vitsen, men så viser ts at det faktisk finnes folk som forventer det av de ansatte.

• Liker 1
Skrevet

Kunder som deg :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verste jeg vet er idioter i kassa som råkjører med båndet når jeg kjøper 200 gram sjokoladeplate på lørdager, slik at den blir knust.

Sjokoladen er ikke like god når den er knust!

Anonymous poster hash: f01d1...31f

• Liker 11
Skrevet

Verste jeg vet er idioter i kassa som råkjører med båndet når jeg kjøper 200 gram sjokoladeplate på lørdager, slik at den blir knust.

Sjokoladen er ikke like god når den er knust!

Anonymous poster hash: f01d1...31f

Sist gang jeg jobbet i butikk var båndet automatisert... Var flere som la penger på båndet så de forsvant nedimellom "rullene" ^^

AnonymBruker
Skrevet

Sist gang jeg jobbet i butikk var båndet automatisert... Var flere som la penger på båndet så de forsvant nedimellom "rullene" ^^

Da er du for opphengt i andre ting enn jobben din. har jobbet i butikk i 10. og har bestandig sedd hvordan de har tenkt å betale. så ser jeg de slenger penger på rullebåndet. så har jeg stoppet båndet/tadd hånden fremfor sensorene før det havner neddi rullene..

Men å åpne posene er de ikke pliktig til å gjøre. Jeg bryr meg fint lite når jeg handler om de åpner posene eller ikke. Du vil vel helst at de skal pakke det i posene dine å frakte det hjem til deg også?

Anonymous poster hash: 61bdb...c4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer at dere kommer hjem til meg,anretter Fjordlands-middagen min pent på en tallerken og serverer den til meg også!

Anonymous poster hash: 7fc87...26e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åpne posen er ikke et must. Men det er god service. :)

Anonymous poster hash: 687f1...075
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åpne posen er ikke et must. Men det er god service. :)

Anonymous poster hash: 687f1...075

Det lager kø, så jeg ser helst at de ikke kaster bort tida på unødvendigheter.

Anonymous poster hash: 7fc87...26e

• Liker 3
Skrevet

Nei. Du var da veldig dømmende?

"Ikke pliktig til å gjøre". Skal man kun arbeide etter pliktfølelse, er kanskje ikke serviceyrket noe for deg.

Skrevet

god service eller ikke, føler det er for lite taknemmelighet fra kunder. uansett hvor god jobb man viser er det alltid en en eller annen kunde som gjør hverdagen tristere.
men er enig hei og hade burde bli sagt oftere...

Skrevet

Åpne posene? Hvorfor? Hva er poenget her? Er du handikappet, TS, mangler fingre eller armer eller noe?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sleng varene mine nedover rullebåndet.

Ikke kjør båndet mer en nødvendig, når det er fullt med varer på båndet, etter kassen, dytt varene mine til siden.

Jeg hater når varene blir krønsjet eller når båndet spinner på varene mine.

Kan du også være så vennlig å åpne handleposene mine før du slenger de nedover båndet?

Og du... Det er helt i orden at du sier hei og hade til meg.

Er det andre som ergrer seg?

Anonymous poster hash: b1e65...6f9

Det er faktisk vanlig her jeg studerer at den som sitter bak kassen åpner posene for kunden, men her bruker alle egne handlenett så det er sjeldent det er behov for det.

Anonymous poster hash: bc5b7...b89

• Liker 1
Skrevet

Æsj, hva om man ikke får det til og holder på sykt lenge, lager kø, og til slutt må slikke seg på fingrene for å åpne posene?? :fise: :fise: :sikle: Ellers hadde du ikke så mange klager, alle feltene unntatt den så smått erotiske "Og du... Det er helt i orden at du sier hei og hade til meg. " handlet jo om at varene dine ikke skal bli knust. Som du også kan bidra til at de ikke blir...

Skrevet

Jeg skjønner helt seriøst ikke hvorfor de i kassa skal åpne posen for kundene. Er det fordi du synes det er vanskelig å åpne de selv, TS? Vet at noen sliter litt med åpning av poser, men har aldri vært borti at de i kassen gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...