Gå til innhold

Er det ekstremt billig å leie for 2200 kr/mnd i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått mulighet til å leie et bitteliten, fin hybel til 2200 kr/mnd i Oslo.

Dette inkluderer strøm, varmtvann, tv, internett.

Burde jeg slå til?

Det er gode kollektivmuligheter både med t-bane og buss.

Hva er egentlig normal pris i Oslo når man skal bo i kollektiv eller hybel?

Anonymous poster hash: b3aff...32d

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Er ikke en av de på 16 kvadrat vel? Min søster leide for 2800 i kollektiv inkl. strøm. Men du får vanligvis hva du betaler for..

Det er egentlig ikke en hybel, men et soverommet er på 8 kvm. Er akkurat plass til en seng på tvers i rommet, en 2-seters sofa og tv. Er også et stort skap.

Deler bad og kjøkken med andre.

Det er egentlig ikke en hybel, men et soverommet er på 8 kvm. Er akkurat plass til en seng på tvers i rommet, en 2-seters sofa og tv. Er også et stort skap.

Deler bad og kjøkken med andre.

Hvor i Oslo er dette? Hvordan i all verden har du plass til både sofa og seng på 8 kvaderat??? Jeg skjønner det som at det egentlig er et rom i kollektiv du snakker om?

• Liker 1
AnonymBruker

Hvor i Oslo er dette? Hvordan i all verden har du plass til både sofa og seng på 8 kvaderat??? Jeg skjønner det som at det egentlig er et rom i kollektiv du snakker om?

Rommet er noe sånt som 2,3 m * 3.3 m, og det blir 8 kvm. På ene veggen er det en dør, og på en annen veggen er det vindu, og på en tredje vegg er det skap inni veggen, og på den fjerde veggen står sengen.

Mellom døren og sengen står tv-en, og sofaen står inntil veggen med vinduet.

AnonymBruker

Det er i et privathus.

Annonse

Annonse
AnonymBruker

Det er ekstremt billig, man er generelt heldig hvis man får det til 4-5000 på det private markedet, da snakker vi også om et enkelt rom. Jeg ville ikke ha avfeid det, men undersøk det nøye, da den prisen kan tilsi at det er en aller annen stor svakhet.

Anonymous poster hash: 1cf38...e77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...