Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Jeg ble anbefalt å gå inn på denne siden ang ufrivillig barneløshet. Jeg viste ikke om siden på forhånd så jeg ble glad da noen tipset meg om den. Jeg fan ut at jeg ville registrere meg. Fikk tilsendt passord i mail. Gikk inn på siden og logget meg inn. Det var ikke noe problem. Tenkte jeg kunne studere sidene når jeg første var inne. Trykket på profil og fikk da beskjed om at jeg ikke kunne forandre profilen til denne personen. Er det flere som har opplevd dette? Hvordan fungerer det?
Chiquita Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 Jeg har aldri hatt noen slike problemer på FUB-sidene. Jeg har også fått endret i profilen uten problemer... Hva med å spørre der inne da, i stedet for her?
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #3 Skrevet 5. juni 2004 Godt spørsmål. Det tenkte ikke jeg på. :-?
Chiquita Skrevet 5. juni 2004 #4 Skrevet 5. juni 2004 *ler* Er man ofte på KG, så spør man ofte på KG - har hatt det samme problemet selv jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå