Gjest Tris Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Jeg kjøpte forleden to bilder, fordi jeg ikke klarte å bestemme meg for hvilket jeg skulle ha! Jeg har tatt vare på kvitteringen, men fortsatt klarer jeg ikke å velge mellom bildene. Alternativet er å beholde begge, men skifte på de. Hva gjør dere når en slik situasjon oppstår?
Gjest rådyr Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Elle melle? Har heldigvis ikke ikke slike problemer.
Gjest Tris Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Nei det er helt håpløst, begge bildene er like fine Jaja, jeg får bare skifte på de. (Ps, jeg syns det er litt deilig med et slikt ubetydelig problem. ) Endret 18. april 2014 av Tris 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Det der har jeg også problemer med. Mitt andre problem er at om jeg finner noe som jeg liker så må jeg alltid kjøpe to. Om jeg finner et pledd jeg liker så må jeg alltid tenke på at jeg må ha to slik at jeg har to like pledd i sofaen osv. Så handler ikke så ofte Anonymous poster hash: 00233...2f3
Gjest Tris Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Det der har jeg også problemer med. Mitt andre problem er at om jeg finner noe som jeg liker så må jeg alltid kjøpe to. Om jeg finner et pledd jeg liker så må jeg alltid tenke på at jeg må ha to slik at jeg har to like pledd i sofaen osv. Så handler ikke så ofte Anonymous poster hash: 00233...2f3 Godt det ikke bare er meg
fresia Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 klarer jeg ikke å velge så kjøper jeg begge om jeg har råd til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå