AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Hei! Jeg har veldig lyst til å begynne å sy mine egne klær, men har så og si aldri sydd før bortsett fra forkle på skolen Noen som har forslag til noen enkle plagg for en nybegynner? På forhånd takk Anonymous poster hash: c7d2e...72a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Har aldri sydd klær, men har lekt med tanken, så tror jeg ville funnet sånne templates på nettet for en t-skjorte f.eks:) Så kan man alltids gjøre det mer komplisert etterhvert. Skjørt er vel heller ikke så vanskelig å sy:) Anonymous poster hash: ecc98...094
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Har aldri sydd klær, men har lekt med tanken, så tror jeg ville funnet sånne templates på nettet for en t-skjorte f.eks:) Så kan man alltids gjøre det mer komplisert etterhvert. Skjørt er vel heller ikke så vanskelig å sy:) Anonymous poster hash: ecc98...094 Takk Anonymous poster hash: c7d2e...72a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Ville kjøpt noen enkle mønstre fra f.eks burda eller Stoff og stil, og så kjøpe vanskeligere ting etter hvert som du får bedre kontroll. Hvis det er utrykk i mønstrene du ikke forstår er Google ofte greit, eller sykroken.net. Anonymous poster hash: 920d3...faf
Brimi Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Du trenger ikke å kjøpe mønster engang. Finn en t-skjorte f eks og legg på mønsterpapir eller stoffet du skal bruke. Enten tegn opp eller klipp ut rundt med søm monn. Altså klipp ut størrelsen på plagget + 1-2 cm. Ellers blir den for liten.
Gjest Solsmil Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Det første jeg sydde da jeg begynte å sy, var skjørt. Det er utrolig enkelt
Gjest Sala21 Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Det fins mange enkle mønster på stoff og stil eller burda. Sjekk også at du bruker stoff som er enkelt å jobbe med:)
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Takk for tips Anonymous poster hash: c7d2e...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå