Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er veldig glad i å gå med piratbukser, og går ofte med det også om vinteren, men da med en tykk strømpebukse under.

Jeg ser ofte mange andre som også går med det, men det jeg lurer på er om dette er litt tabu?

Det ser kanskje like dumt ut som om man går med snøscooterdress om sommeren?

Hva er deres meninger om dette?

Hilsen gutt 24

Videoannonse
Annonse
Gjest Myumi
Skrevet

Strømpebuksefetisjmannen er tilbake- og nå har han registrert seg. Hurra!!

Skrevet

Kjære deg, Mezzaluna.

Hva med å svare seriøst da?

Robin:

Jeg synes ikke det tar seg ut at en mann/gutt går med piratbukse om vinteren.

(Men at kvinner/jenter gjør det synes jeg er greit - hvorfor jeg føler det er en forskjell vet jeg ikke)

Gjest Myumi
Skrevet

Menn bruker ikke piratbukse med strømpebukser under- herregud :roll:

Menn med clamdiggers om sommeren derimot er kjempefint.

Gjest Anonymous
Skrevet

:o

Hadde jeg sett noen med piratbukse om vinteren, hadde jeg ledd meg i hjel..sorry, men.. nytter ikke om man bruker strømpebukse, det ser DUMT ut. Så en jente gikk i det i vår, før det ble varmt.. i april tenker jeg. Huff. Har registrert at en del folk går i kortbukser fra tidlig om våren til langt utover høsten..brrr! Men vil man bli forkjølet så vær så god! :ler:

Må også trekke på smilebåndet når jeg ser fjortiser med bar mage og lue.. hoho :ler:

Skrevet

Piratbukse og strømpebukse på MENN! :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå skjønner jeg ingen ting?

Hvorfor kan ikke gutter gå med piratbukse om vinteren? Jeg ser ofte gutter som går med det.

Man ser jo ikke forskjell på piratbukse og nikkers, og nikkers syns jeg er veldig fint på gutter.

Gutter i bunad er nam!

Det er jo mange som bruker strømpebukse i stedet for strømper som hele tiden detter ned, eller under strømpene når det er kaldt.

Stilongs blir jo bare en stor krøll midt på leggen under strømpene.

Men når jeg ser jenter i nikkers er det liksom noe som ikke helt stemmer. Men det er nå bare meg.

Hilsen bunadelsker :o)

Skrevet

nei, sorry.. det er ok med jenter + piratbukser(dog ikke akkurat flagrende lin..) + knæsje strømpiser + vinter, men etter min mening blir gutter med det litt.. rart....

Gjest Ethereal
Skrevet

Gutter i strømpebukser=æsj. Forøvrig synes jeg piratbukser kun er dugelig om sommeren, med sandaler eller muligens ballerinasko eller sneakers. Ingen sokker, ingen strømper av noe slag.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er kult når jenter har strømpebukse under f.eks. Piratbukse. men for all del.... Hvorfor kan ikke gutte gjøre det samme??

Skrevet

Synes piratbukser med strømper eller støvletter under ser dust ut, samme hvilket kjønn og hvilken årstid. Poenget med kortere bukser er vel å få litt luft på leggene? Og da blir det litt rart å kle på leggene. Synes nå jeg.

Catzy

Gjest Nurit B
Skrevet

Lurer litt jeg...and det å forlenge bruken piratbukser utover den varme årstiden Hva med knehøye støvletter? Jeg har ett par kjempefine piratbukser i khaki farget grovvevd lin (de har splitter i sidene nederst), som rekker til midt på leggen, kan jeg bruke dem med brune høye støvletter eller? Jeg har iallfall tenkt at det går an...

Gjest Ethereal
Skrevet

Piratbukser er og blir til sommerbruk; eneste som bruker korte bukser året rundt, er middelaldrende damer (og det ser ILLE ut)...

Nei, piratbukser hører sammen med bare legger.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Var jo moderne med piratbukser og høye støvletter i fjor... men jeg heiv meg aldri på det der...

Skrevet

Og det er der i år også... Bør brukes med støvletter!!

Har ikke noe imot det, men bruker det skjelden selv.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg synes verken det er pent på kvinner eller menn midt på vinteren! piratbukser skal jo brukes i sommerhalvåret med sandaler osv! :) Ikke med strømpebukser...! Det er min mening da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...