AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Hei. Hva koster det å ha bil? Anonymous poster hash: f6891...7ab
Maximillian Cohen Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Det er for mange variabler til at det går an å gi deg et fornuftig svar. Mellom 20 000 - 100 000 kr i året er nok ganske vanlig. Ser da bort i fra hva bilen kostet i innkjøp. Endret 31. mars 2014 av Maximillian Cohen 1
Solstrålen. Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Jeg bruker ca 1000 i mnd på drivstoff. Kjører bare til og fra jobb og litt ekstra ellers i uka, min bil bruker en del synes jeg. Ellers er det jo årsavgift på nesten 3000. Også kommer spyleveske, service, og verkstedregninger i tillegg. Det blir fort dyrt å ha bil. Edit: og forsikring såklart. Betaler ca 400 på den i mnd. Endret 31. mars 2014 av Solstrålen.
Medlem Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Hvor mye veier en fisk? Hvor langt er et tau? Hvor høyt er et fjell? Hvor lang er en bilvei? .... Det finnes ikke noe godt svar på spørsmålet ditt. En bil kan koste fra 5000 kroner i året opp til 1 million kroner i året eller mer. Avhengig av type bil, hvor mye en kjører, osv. 3
Snuggles Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Hvor mye veier en fisk? Hvor langt er et tau? Hvor høyt er et fjell? Hvor lang er en bilvei? .... Det finnes ikke noe godt svar på spørsmålet ditt. En bil kan koste fra 5000 kroner i året opp til 1 million kroner i året eller mer. Avhengig av type bil, hvor mye en kjører, osv. well said som sakt, aaalt for mange variabler til å kunne svare på noe slikt. å ha bil er jo noe av det dyreste man kan invistere i:p årsavgift, slitedeler, verksted timer, drivstoff, forsikring osv osv! men det kommer ann på hvilken årsmodell bilen er, hvor langt du har tenkt å kjøre, hvor mange hestekrefter den har. så da er det viktig å sjekke med mange forsikringsselskap for å finne hvor du får billigst forsikring. Jeg ringte å sjekket rundt med forsikringsselskap. endte opp med å spare nesten 9000kr i året.. Endret 31. mars 2014 av Snuggles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå