AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Jeg bestilte en sånn Fitness ball på nettet og fikk den i posten i dag, men ballen er på str med en badeball. Hvilken øvelser kan jeg gjøre med denne lille ballen da? Fitness baller er jo dobbel så store. Takk på forhånd Anonymous poster hash: 9c3c8...a43
Gjest bustyvel Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Fitnessballer selges i mange ulike størrelser, så spørs om du overså noe info om det.. Kontakt nettbutikken?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Ja, fitnessballer finnes i flere størrelser - de under 165 skal bruke ballen med 60 cm omkrets, de høyre - 70. Også skal jo den pumpes 3 ganger med litt ventetid imellom, før den når sin fulle størrelse! Anonymous poster hash: ad232...41a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Fitnessballer selges i mange ulike størrelser, så spørs om du overså noe info om det.. Kontakt nettbutikken? Jeg kjøpte den på Ebay og den så stor ut på bilde. Glemte jo så klart å lese hvor stor den egentlig var da. Men jeg kan ha den bare jeg får vite om åssen øvelser jeg kan gjøre med den Anonymous poster hash: 8540e...ffb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå