Gjest En sjel Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Jeg blir mer og mer overbevist om at vi lever flere liv. Jeg har hatt et "tema" i livet, en litt sær interesse / fascinasjon, som jeg ikke kan / har kunnet forklare. En synsk dame fortalte meg om et av mine tidligere liv - på konkret forespørsel, men uten å gi henne annet enn svært overfladisk informasjon om mitt "tema", en tidsperiode. Jeg tror hun traff blink. Jeg har søkt mer informasjon om det livet hun mener jeg levde og det forklarer mer enn jeg trodde... Hvis en person dør ung og under traumatiske omstendigheter, så kan kan det sikkert sitte i oss... Jeg føler faktisk en slags lettelse etter at jeg har funnet informasjon om denne lille gruppen mennesker og deres virksomhet (som ikke visste noe om før) - uten at jeg har funnet "meg". Intuisjonen forteller meg noe. Jeg føler en bit har falt på plass. Noen som har opplevd noe lignende?
Gjest Stjernen Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Jeg har hatt en lignende følelse, men det går i folrhold til andre mennesker.. jeg møter folk og det er som om jeg har truffet de før.. det gjaldt spesielt ang et vennepar av meg.. Første gang jeg traff dem, fikk jeg en merkelig følelse av at jeg hadde truffet dem før og ble meget urolig. Det var noe som ikke stemte, men jeg klarte ikke å finne det ut... Det hele var ganske merkelig.. Følte en sterk tilknytning til ham og "hat" til henne.. jeg var ikke interessert i mannen jeg hadde ingen grunner til å "hate" henne.. Hun var utrolig grei mot meg... Etter 1 år med tanker, ringte jeg også til en synsk ei som kunne se bakover.. Hun sa at jeg hadde levd før der vi to -jentene- hadde slåss om denne mannen... Og at vi traff hverandre i dette livet har ført "problemene" videre... med sjalusi etc... Selv om jeg ikke hadde følelser for denne mannen, så har det tidligere livet preget meg så mye at det ubevisste plukket det opp... Jeg er veldig mottakelig for andres vidrasjoner etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå