Gå til innhold

Gutter med mange jentevenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt kjent med en gutt som har mange venner, og flere av hans nærmeste er jenter. Virker som han er friendzonet av alle, uten at jeg kan si noe alt for sikkert. Vi startet på en måte i "andre enden", altså med at vi kysset på fest. Og etter det har vi tatt kontakt med hverandre, men foreløpig ikke møttes. Hvordan kan jeg vite om han er ute etter mer eller ikke? Og har dere noen "teorier" om hvilke typer som har mange jentevenner? Er sannsynligheten større for at jeg også bare kommer til å se på han som en venn? Mener ikke å overanalysere alt for mye, er jo helt normalt å være god venn med jenter, meen ja jeg syns det er litt interessant haha.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke du 16 da? Det er bare barnet vennen. Vent til du blir voksen med å ha sex! Du er alt for ung.

Anonymous poster hash: ec1ee...7e6
AnonymBruker
Skrevet

Hun kan da ha sex når hun er 16, det godtar t.o.m norsk lov.

De guttene jeg kjenner som har mange jentevenner (meg inkludert..haha!) er gjerne de som flørter litt med alle i hytt og pinne, sender meldinger til massevis av damer på facebook og gir dem komplimenter osv osv. Han ene kompisen min har vært i forhold, men har alikevel sendt både meg og andre venninner i gjengen ganske flørtende meldinger av den grunn. No thanks om jeg hadde blitt sammen med han!

Anonymous poster hash: c3e23...fd9
Skrevet

Hun kan da ha sex når hun er 16, det godtar t.o.m norsk lov.

De guttene jeg kjenner som har mange jentevenner (meg inkludert..haha!) er gjerne de som flørter litt med alle i hytt og pinne, sender meldinger til massevis av damer på facebook og gir dem komplimenter osv osv. Han ene kompisen min har vært i forhold, men har alikevel sendt både meg og andre venninner i gjengen ganske flørtende meldinger av den grunn. No thanks om jeg hadde blitt sammen med han!

Anonymous poster hash: c3e23...fd9

Haha var ikke sex jeg tenkte på, var vel heller om han var ute etter et forhold og om det kunne bli noe mellom oss. :)

Jaa, slik tenker jeg om de fleste også, men sånn tror jeg virkelig ikke han er. Har snakket med han i noen uker nå, og han er ikke flørtende. Vet ikke om det er et bra eller dårlig tegn haha. Han tar hvertfall mye initiativ til å snakke, prøver å være morsom og virker bare veldig snill.

Skrevet

De fleste gutter/menn blir venner med damer de i starten var interessert i, og så beholder de vennskapet i håp om at det skal bli noe mer en gang.

Min eks påstod hardnakket at de venninnene han MÅTTE få ha kontakt med var vanlige venner. Vel, man skriver da ikke at de er sexy etc til venner. Nå når jeg har gått fra han stiller de ikke opp (som venner ville gjort), for de har nok med sine familier og egne menn.

Dumt for min eks at denne tingen som ødela så mye for vårt forhold, egentlig var svært unødvendig.

Gjest Gjest
Skrevet

Trenger ikke å være noe med det at han har mange venninner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...