Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen gode råd her..vi har vært sammen i et år nå - hatt det fantastisk og han er drømmemannen for meg. Da vi ble sammen sa han at han hadde avsluttet et av-på forhold for ca 3 mnd siden. Denne eksen har stadig vært veldig aktiv på fbèn hans og jeg har spurt om de fortsatt har kontakt, noe han har benektet. han har også likt alle bildene hennes siste året. Siste tiden har han blitt mer fraværende, mindre seksuelt aktiv og voktet mobilen vaktsomt. Denne helgen gjorde jeg noe som jeg selv anser som svært dårlig gjort, jeg sjekket mobilen hans..og fant det jeg lurte på. Han har hatt ganske mye kontakt med eksen og det er tydelig at hun vil ha han tilbake. Det kom også frem at de var sammen helt inntil vi møttes og at han avsluttet etterpå..Blant annet skriver hun nå at "det var så godt å se deg igjen" (ganske nylig, han har ikke sagt at han har møtt henne), "skjønner hva jeg har mistet", "savner deg" med kyss og hjerter. Han svarer mer nøytralt, men godtar og viser at han setter pris på kontakten. Spørsmålet er hva jeg gjør videre , vær så snill å ikke fordøm mobilsjekk - jeg vet det ikke var riktig. Jeg gjorde det på grunn av en dårlig magefølelse som jeg måtte ha svar på og som dessverre var begrunnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 8
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 2
Skrevet

Takk, ja...vanskelig å konfrontere han siden jeg fant ut dette ved snoking, men skjønner at er eneste mulighet til å få ordentlig svar nå..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde nøyaktig det samme. Hun ga seg ikke, og han stanset henne heller ikke.

Jeg gikk, og de har vel et slags vennskap nå...der hun enda ikke innser at han ikke vil ha henne, og klamrer seg til smuler.

Jeg burde gått før.

Anonymous poster hash: b39bb...757

• Liker 3
Skrevet

Dumpelumpings :)

Han er ikke ferdig med eksen

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor går ikke bare tilbake da..ikke noe som burde holde han igjen her hvis det er henne han vil ha?!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor går ikke bare tilbake da..ikke noe som burde holde han igjen her hvis det er henne han vil ha?!

Han vil ha i pose og sekk.

Du burde prate med han. Jeg hadde hvertfall ikke klart å stole på han etter jeg hadde funnet ut at han snakket med henne på den måten, det er jo uakseptabelt. Og i hvertfall hvis de har møttes bak ryggen din.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dump han.

Det mest vanlige rådet gitt når det kommer til forhold på KG.

Anonymous poster hash: 0c1a2...063

• Liker 4
Skrevet

Han vil ha i pose og sekk.

Du burde prate med han. Jeg hadde hvertfall ikke klart å stole på han etter jeg hadde funnet ut at han snakket med henne på den måten, det er jo uakseptabelt. Og i hvertfall hvis de har møttes bak ryggen din.

Nei, tilliten har fått en solid knekk og jeg vet ikke om jeg noen gang klarer å stole helt på han..

Gjest Violetta
Skrevet

Det mest vanlige rådet gitt når det kommer til forhold på KG.

Anonymous poster hash: 0c1a2...063

Veldig ofte et godt råd.

• Liker 3
Skrevet

For vi mennesker er skrudd sammen sånn at mye vil ha mer og fanden vil ha fler.

Han vil ha dere begge tenker jeg. Det Forundrer meg værtfall ikke.. Lol..

Kjør kjent Kg stil og Dump han..

Skrevet

Trenger noen gode råd her..vi har vært sammen i et år nå - hatt det fantastisk og han er drømmemannen for meg. Da vi ble sammen sa han at han hadde avsluttet et av-på forhold for ca 3 mnd siden. Denne eksen har stadig vært veldig aktiv på fbèn hans og jeg har spurt om de fortsatt har kontakt, noe han har benektet. han har også likt alle bildene hennes siste året. Siste tiden har han blitt mer fraværende, mindre seksuelt aktiv og voktet mobilen vaktsomt. Denne helgen gjorde jeg noe som jeg selv anser som svært dårlig gjort, jeg sjekket mobilen hans..og fant det jeg lurte på. Han har hatt ganske mye kontakt med eksen og det er tydelig at hun vil ha han tilbake. Det kom også frem at de var sammen helt inntil vi møttes og at han avsluttet etterpå..Blant annet skriver hun nå at "det var så godt å se deg igjen" (ganske nylig, han har ikke sagt at han har møtt henne), "skjønner hva jeg har mistet", "savner deg" med kyss og hjerter. Han svarer mer nøytralt, men godtar og viser at han setter pris på kontakten. Spørsmålet er hva jeg gjør videre , vær så snill å ikke fordøm mobilsjekk - jeg vet det ikke var riktig. Jeg gjorde det på grunn av en dårlig magefølelse som jeg måtte ha svar på og som dessverre var begrunnet.

Han svarer henne nøytralt, har blitt mindre seksuelt aktiv og vokter mobilen. Dette du skriver er ikke grunn til å dumpe han.

Men det er grunn nok til å ta en prat med han.

• Liker 2
Skrevet

Snakk med han! Hadde eksen min holdt på sånn, så hadde eg sletta han på facebook og sagt ifra om at han skal slutte å sende meg sms, eg er ikkje interessert. Eg er lykkelig og sammen med drømmemannen. Eg hadde fort skutt ned alle forsøk frå ein eks... Eg synes din kjæreste burde gjøre det samme. Heldigvis svarer han nøytralt tilbake og ikkje interessert tilbake... Men han burde heller gi klar beskjed om at det ikkje er interessant eller greit at ho sender slikt til han når han er sammen med deg.

• Liker 6
Skrevet

Nei, tilliten har fått en solid knekk og jeg vet ikke om jeg noen gang klarer å stole helt på han..

Spør han om han har snakket med henne eller møtt henne. Så får han en sjangse til å være ærlig og legge det på bordet selv. Hvis han er ærlig, så er han jo til å stole på. Hvis ikke, så tror jeg at jeg ville ha revudert forholdet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For meg er saken veldig grei hvis jeg finner ut at jeg har med en sikre-seg-på-alle-bauger-og-kanter-fyr å gjøre....

Det sier det meste jeg trenger å vite om personligheten hans, og ser bare trøbbel i fremtiden med slike personligheter. For det er ikke som om det blir lettere å holde sammen når man er 40-50, forelskelsen har lagt seg og unge damer byr seg frem.

Anonymous poster hash: 70187...9fb
  • Liker 2
Skrevet

Snakk med han! Hadde eksen min holdt på sånn, så hadde eg sletta han på facebook og sagt ifra om at han skal slutte å sende meg sms, eg er ikkje interessert. Eg er lykkelig og sammen med drømmemannen. Eg hadde fort skutt ned alle forsøk frå ein eks... Eg synes din kjæreste burde gjøre det samme. Heldigvis svarer han nøytralt tilbake og ikkje interessert tilbake... Men han burde heller gi klar beskjed om at det ikkje er interessant eller greit at ho sender slikt til han når han er sammen med deg.

Hun skrev i en melding at det var vel kanskje ikke helt greit at hun tok kontakt sånn nå som han hadde funnet en annen..han svarte at det var helt greit... :( selv om vet godt hva jeg synes om det..

AnonymBruker
Skrevet

Hun skrev i en melding at det var vel kanskje ikke helt greit at hun tok kontakt sånn nå som han hadde funnet en annen..han svarte at det var helt greit... :( selv om vet godt hva jeg synes om det..

Slutt å vær en flue på veggen, å snakk med han!

Anonymous poster hash: 948d4...a9e

• Liker 2
Skrevet

Han virker til å holde på med dere begge to..

Skrevet (endret)

Denne helgen gjorde jeg noe som jeg selv anser som svært dårlig gjort, jeg sjekket mobilen hans..og fant det jeg lurte på. Han har hatt ganske mye kontakt med eksen og det er tydelig at hun vil ha han tilbake. Det kom også frem at de var sammen helt inntil vi møttes og at han avsluttet etterpå.

Spørsmålet er hva jeg gjør videre , vær så snill å ikke fordøm mobilsjekk - jeg vet det ikke var riktig. Jeg gjorde det på grunn av en dårlig magefølelse som jeg måtte ha svar på og som dessverre var begrunnet.

Du gjorde rett i å sjekke mobilen hans siden du hadde en mistanke om at han ikke er ærlig med deg. Nå vet du at han kanskje ikke er så helhjertet som det du selv er.

Ikke fortell ham at du vet at han opprettholder kontakten med henne. Vent heller til anledningen byr seg en gang dere er fortrolige. La ham være den som tar opp temaet og åpner opp for fortroligheten om henne.

Endret av Testosteron

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...