AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Da snakker vi om rik som i mangemillionær, slik at han kan leve av det resten av livet. Spent på svar. Anonymous poster hash: 31fc7...941
Pysa Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Om jeg liker fyren, dater jeg ham. Og liker jeg ham ikke, dater jeg ham ikke. Det gjelder uansett om han er mangemillionær, fotballfrelst, småspist, fotgjenger osv. 12
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Ja, hvorfor ikke? Jeg lever ikke for å arbeide, men arbeider for å leve. så han er jo i min drømmesituasjon, og er han generøs til at jeg kan slutte på jobben og ha hverdagen med han, så hadde det vært fantastisk Anonymous poster hash: d9c8b...128 9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Så lenge han har flere millioner og viser det gjennom klær, biler (bemerk: plural!), hus, hytte, og mye annen velstand, så blir de fleste norske damer klamme i hakket av han. Om han jobber eller ei har ikke noe å si for hennes del. Det er derfor damer forventer at han betaler, spandabelt, på date. Damer drømmer om å være Celina Middelfart, dama til Kjell Inge Røkke. Anonymous poster hash: 5965f...63b 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Om han hadde en snill og sjenerøs personlighet så! Vil ikke ha en drittsekk,uansett hvor mye penger det er i bildet.Anonymous poster hash: 85dc9...be5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Du mener som i familiepenger til fritt bruk? Det kommer helt an på. Om jeg liker ham selvsagt, men hva slags liv han har. Hvis det bare er ferie hele tiden tror jeg det blir veldig lite stimulerende i lengden. Hvis han hadde veldig mye han holdt på med - frivillig arbeid eller verv der han ga noe tilbake, et aktivt sosialt liv, mange hobbyer og noen talenter han utviklet, så klart. Men jeg kunne ikke blitt sammen med en mann som bare satt på rumpa, selv om han hadde penger. Anonymous poster hash: 4e914...df1 5
Gjest RockOn Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Hva med førtidspensjonerte? De jobber heller ikke, enda får de penger hver måned... For poenget her var vel nettopp at personen ikke jobber. Også vil de fleste svare ja og få da i retur at de kun tenker på penger..
Anglofil Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Tja. Hvis han bare går rundt og driver dank og ikke foretar seg noe fornuftig er ikke det særlig heldig slik jeg ser det. Og antagelig dermed også lite aktuell som kjæreste. Det må være noe i karen utover å ligge på sofaen og drikke øl og se på tv. Men hadde han f.eks drevet med frivillig arbeid uten at det gav noen inntekt og bare levde på sine millioner så hadde ikke jeg brydd meg om det. Det som er viktig er først og fremst at han er en snill og god fyr, som viser omsorg og engasjement. Hva han har på bankkontoen er sånn sett irrelevant, og jeg hadde nok også forsikret meg om at vi hadde skaffet oss særeie hvis jeg skulle giftet meg med en slik kar. Jeg er nemlig en som ikke ønsker å bli forsørget av en annen. Mvh Yvonne 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Påstår at hun ikke er den som ønsker å bli forsørget av andre. Forventer at han betaler for daten. Og for hennes drøm om å få oppusset badet. Og kjøkkenet. Og stua. Og en ny bil. Og en hytte på landet. Anonymous poster hash: 5965f...63b
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Tja, jeg skal gifte meg med en mann som er både arbeidsledig OG blakk. Det ville ikke telt negativt for hans del dersom han hadde vært rik... men han hadde nok funnet seg en "finere" dame enn meg dersom han hadde hatt mye penger. Anonymous poster hash: 734ca...283
Ruby_Tuesday Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 For meg finnes det ikke noe verre enn umotiverte menn. Kommer vel an på personligheten hans, men jeg liker å ha en mann som er mer karrierebevisst og vet hva han vil i livet. Penger er jo selvfølgelig et pluss, men engasjement og driv er viktigere. Hater menn som bare driver dank og går uten mål og mening i livet.
Anglofil Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Påstår at hun ikke er den som ønsker å bli forsørget av andre. Forventer at han betaler for daten. Og for hennes drøm om å få oppusset badet. Og kjøkkenet. Og stua. Og en ny bil. Og en hytte på landet. Anonymous poster hash: 5965f...63b Var den myntet på meg? I så fall er det vel det så langt unna sannheten man i det hele tatt kan komme. Mvh Yvonne 3
Edvarda Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Påstår at hun ikke er den som ønsker å bli forsørget av andre. Forventer at han betaler for daten. Og for hennes drøm om å få oppusset badet. Og kjøkkenet. Og stua. Og en ny bil. Og en hytte på landet.Anonymous poster hash: 5965f...63b Jeg får en følelse av at du har spandert på ei dame uten å få sex i retur. Sånt skjer For å svare på den åpenbare fella i HI: Klart det, hvis det var en bra kar. Endret 31. mars 2014 av Edvarda 2
Fashionistaen Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Tja, min forlovede er jo arbeidsledig atm, så go figure Hadde dog plaget meg om han ikke prøvde å få jobb. Liker at man jobber eller prøver uansett økonomisk stilling:) 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #15 Skrevet 31. mars 2014 Da snakker vi om rik som i mangemillionær, slik at han kan leve av det resten av livet. Spent på svar. Anonymous poster hash: 31fc7...941 Ja, takk! Rik og mye fritid – bedre blir det ikke! Anonymous poster hash: bcb8b...251 1
Gjest Normalfordeling Skrevet 31. mars 2014 #16 Skrevet 31. mars 2014 Det kunne jeg fint ha gjort. Jeg datet nemlig en mann som ikke var rik og arbeidsledig. Vi ble faktisk samboere. Synes spørsmålet om han faktisk ikke vil jobbe og heller leve av rikdommen sin som mer interessant.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #17 Skrevet 31. mars 2014 Da snakker vi om rik som i mangemillionær, slik at han kan leve av det resten av livet. Spent på svar. Anonymous poster hash: 31fc7...941 Har du vunnet i Lotto? Anonymous poster hash: b0102...46d
Gjest alegria Skrevet 31. mars 2014 #19 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Nope. Endret 31. mars 2014 av alegria
cattleya Skrevet 31. mars 2014 #20 Skrevet 31. mars 2014 Tror det hadde irritert meg masse om han hele tiden var hjemme. Og hvis han var hjemme hele tiden ville han jo ikke få noen nye impulser i løpet av dagen, og da vet jeg ikke hva jeg skulle snakket med han om... Skal aldri si aldri, men jeg tviler på om det hadde blitt noen god match...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå