Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg elsker kjæresten min. Gikk opp for meg for en måned siden. Jeg har lyst til å si det til han, men er redd for å ikke få det tilbake da jeg er litt usikker av meg.

Jeg tenker at han ikke elsker meg ennå, fordi da ville han vel ha sagt det innen nå?

Så... Når synes dere det er vanlig å si e-ordet, og hvis dama sa det til deg først hvordan ville dere at det skulle bli tatt opp? Ville dere sagt det tilbake, eller om dere ikke var sikre ennå ville dere sagt at dere ikke er helt der ennå?

Jeg er usikker på situasjonen, for jeg har aldri sagt det først til en gutt før. For øvrig har jeg erfaring med at gutter sier e-ordet altfor fort, men så sitter jeg her da, forelsket og dum :P

Forholdet har vart i 6 måneder.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Riskjeks

Jeg elsker kjæresten min. Gikk opp for meg for en måned siden. Jeg har lyst til å si det til han, men er redd for å ikke få det tilbake da jeg er litt usikker av meg.

Jeg tenker at han ikke elsker meg ennå, fordi da ville han vel ha sagt det innen nå?

Så... Når synes dere det er vanlig å si e-ordet, og hvis dama sa det til deg først hvordan ville dere at det skulle bli tatt opp? Ville dere sagt det tilbake, eller om dere ikke var sikre ennå ville dere sagt at dere ikke er helt der ennå?

Jeg er usikker på situasjonen, for jeg har aldri sagt det først til en gutt før. For øvrig har jeg erfaring med at gutter sier e-ordet altfor fort, men så sitter jeg her da, forelsket og dum :P

Haha, tror du ikke han kanskje tenker akkurat det samme som deg?

Jeg tror for øvrig ikke man elsker noen etter bare 5-6 mnd. Man er forelsket.

Vi sa det vel etter ca 1 år.

AnonymBruker

Kjæresten min sa det etter kortere tid enn 6mnd. Vi snakket om at det hadde gått fort og var fullstendig bevisst på forskjellen på forelskelse og den følelsen. Men nå var det sånn han følte. For meg tok det noe lenger tid.

Anonymous poster hash: dc1b5...6e8

AnonymBruker

Jeg sa elsker deg til kjæresten min etter over 1 år. Synes det er for tidlig å si det etter et par måneder. Så klart er man forelsket, men å elske noen mener jeg tar lengre tid.

Anonymous poster hash: 7cdbb...3e5
  • Liker 2
Gjest avocadoen

Haha, tror du ikke han kanskje tenker akkurat det samme som deg?

Jeg tror for øvrig ikke man elsker noen etter bare 5-6 mnd. Man er forelsket.

Vi sa det vel etter ca 1 år.

Det blir alt for dumt å si. Folk er forskjellige. Er faktisk mulig å elske noen etter 6 mnd selv om det er rart for noen. For noen er det mulig, for andre ikke.

• Liker 2

Det blir alt for dumt å si. Folk er forskjellige. Er faktisk mulig å elske noen etter 6 mnd selv om det er rart for noen. For noen er det mulig, for andre ikke.

Enig. Synes det blir for rart å sette en tidsfrist.

• Liker 1

Annonse

Gjest Svampebob1

Jeg har brent meg på dette området tidligere, og kommer aldri til å si det først igjen.

:klem:

Når du føler at det føles trygt å si det.. Da kan du gjøre det :-).

Annonse

Min flørt, som jeg er klar over er en player de lux, sier det hver kveld. I begynnelsen reagerte jeg fordi det for meg er alvorlige ord. Etter hvert har jeg forstått at for ham er det som å si "liker deg".

Uansett, jeg hadde ventet til han sa det. Muligens gammeldags, men det er noe med jakten, mann og kvinne... synes jeg :)

Syntes det er ganske rart at noen av dere setter en "tidsfrist" for når det er riktig å si.

Jeg ville heller sagt at du elsker noen når du virkelig føler det, ikke om det har gått mer enn 6 måneder.

Mennesker er forskjellige. Noen mennesker åpner hjertet sitt fullt og helt og er derfor mer sannsynlig for å elske fortere. Andre holder tilbake hjertet sitt lenge før de slipper seg løs og føler denne "elske"-følelsen.

Ikke hør på tidsfrister, hør på hva du føler! Bare pass på å ikke brenn deg på det, gjort det selv - og det gjør vondt.

Syntes det er ganske rart at noen av dere setter en "tidsfrist" for når det er riktig å si.

Jeg ville heller sagt at du elsker noen når du virkelig føler det, ikke om det har gått mer enn 6 måneder.

Mennesker er forskjellige. Noen mennesker åpner hjertet sitt fullt og helt og er derfor mer sannsynlig for å elske fortere. Andre holder tilbake hjertet sitt lenge før de slipper seg løs og føler denne "elske"-følelsen.

Ikke hør på tidsfrister, hør på hva du føler! Bare pass på å ikke brenn deg på det, gjort det selv - og det gjør vondt.

Veldig godt sagt! :)

Gjest Elvira Madigan

Si det når du kjenner det!

Ikke hør på tullet om at man ikke må «brenne seg på det». Brenne seg på å være ærlig om at man setter noen svært høyt?

Uansett hva den andre svarer, så er det en egen verdi i å tørre å legge vekk alle spill og bare være oppriktig og sårbar. Å gi alt, også når man ikke vet hva den andre føler. Det er å være modig og genuin, og kommer på sikt til å føles mye bedre enn alt man ikke våget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...