Gå til innhold

"Kompliment" av random på gata - Hvordan ville du reagert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For kanskje en uke siden ble jeg stoppet av en random mann på gata. Skvatt skikkelig fordi han nærmest kom hoppende ut foran meg. Han sa at han hadde sett meg og bare måtte fortelle meg hvor søt jeg var. Så måtte han jo selvfølgelig legge til at han syntes jeg hadde så fin rumpe. Jeg ble skikkelig klein og visste ikke hva jeg skulle si.Tenkte at han sikkert sa det til alle som gikk forbi, så tok det ikke så veldig seriøst.

Er dette egentlig normalt? Hvordan ville dere reagert på noe sånt?

Anonymous poster hash: 98e0a...fb8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hadde nok sagt noe sånt som dette "øøøhm, takk?" for så å gå min vei... har ikke behov for å bli sjekket opp når jeg er på vei noen steder.

Anonymous poster hash: 11af9...f63
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville opplevd det som svært ubehagelig.

Anonymous poster hash: f3333...6a5
  • Liker 5
Gjest New_Girl
Skrevet

Hadde bare smilt og sagt takk :) Hadde nok blitt litt paff ja, men tatt det med godt humør. Hvis han ikke oppførte seg på en ekkel og innpåsliten måte, da hadde jeg syntes det var ukomfortabelt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg sa takk, men merket med en gang at jeg prøvde å "ta avstand" fra han. Føler det er min naturlige reaksjon når folk jeg ikke kjenner sier sånne ting til meg. Er det ikke litt frekt å kommentere rumpa mi på den måten? Og det er vel stor sjanse for at han sa det til flere jenter den dagen ! haha

Anonymous poster hash: 1f198...f9f
  • Liker 1
Skrevet

Gikk med en kompis her om dagen, som er relativt kjekk, og da var det ei jente som gav han et kompliment på åpen gate. Ble litt misunnelig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Gjest Heartbeat
Skrevet

Faktisk så har jeg opplevd dette noen ganger. Da bare smiler jeg og sier takk :)

Gjest KeyserSoze
Skrevet

Drøyt å begynne å kommentere rompa til fremmende folk på gata ja :P bortsett fra det så er vi ikke vant med å få komplimenter på gata her i Norge. Vi ser jo rart på folk om de i det hele tatt prater med oss. I statene derimot er det veldig vanlig, dog det blir litt for mye av det gode for min smak

• Liker 1
Skrevet

Har ikke noe imot komplimenter fra fremmede med mindre det er litt for seksuelt eller intimt om du skjønner? At noen sier jeg er pen, har et fint smil, pent hår, fine klær eller lignende ville jeg ikke reagert noe særlig, men om de kommenterer pupper og rumpe blir det litt ubehagelig. Kommer an på hvordan personen er også, om han er påtrengende eller om han bare sier det for å være hyggelig og så går igjen. I din situasjon ville jeg nok syns det hadde vært litt ubehagelig, TS, men hadde sikkert smilt og sagt takk. Er ikke veldig vanlig tror jeg :P

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Gikk med en kompis her om dagen, som er relativt kjekk, og da var det ei jente som gav han et kompliment på åpen gate. Ble litt misunnelig.

Nordmenn generelt er dårlige på å gi komplimenter. Man kan jo knapt smile til en fremmed uten at de tror du har rømt fra lukket avdeling. Syns det er modig og flott at man tør å gi fremmede komplimenter.

Men det er selvfølgelig ikke alltid det passer seg.

AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen. Jeg har ikke all verdens med selvtillit. Har fått komplimenter for rumpa mi før, men hver gang tenker jeg at det enten er en person som går rundt og sier det til alle i håp om og få napp hos en eller annen, eller at personen rett og slett er rar. Grunnen til at jeg vil ha fleres meninger er fordi jeg ikke for så lenge siden kom ut av et langvarig forhold, og føler at jeg ikke aner hvordan det er vanlig å "sjekke opp" folk. haha!

• Liker 1
Skrevet

Det der at to kompiser går bortover og damer bare smiler og gir komplimenter til han kjekke og attraktive av dem, nei det er mobbing spør du meg.

Skrevet

Ts igjen. Jeg har ikke all verdens med selvtillit. Har fått komplimenter for rumpa mi før, men hver gang tenker jeg at det enten er en person som går rundt og sier det til alle i håp om og få napp hos en eller annen, eller at personen rett og slett er rar. Grunnen til at jeg vil ha fleres meninger er fordi jeg ikke for så lenge siden kom ut av et langvarig forhold, og føler at jeg ikke aner hvordan det er vanlig å "sjekke opp" folk. haha!

Når man har vært i et lang forhold så er det godt og sunt for sjelen din å være litt alene. Du er vel ikke avhengige av folk og bekreftelser er du vel?

AnonymBruker
Skrevet

Når man har vært i et lang forhold så er det godt og sunt for sjelen din å være litt alene. Du er vel ikke avhengige av folk og bekreftelser er du vel?

Har ikke planer om å komme inn i et nytt forhold på lenge nei. Jeg bare lurte på om det er jeg som har elendig selvtillitt som ikke klarer å ta til meg komplimenter, eller om dette rett og slett ikke var noe kompliment/kun rar oppførsel.

Skrevet

Har ikke planer om å komme inn i et nytt forhold på lenge nei. Jeg bare lurte på om det er jeg som har elendig selvtillitt som ikke klarer å ta til meg komplimenter, eller om dette rett og slett ikke var noe kompliment/kun rar oppførsel.

Vet ikke jeg vel, hva en fremmeds intensjoner er, - vel hva var dine intensjoner med fyren da? Likte du ham og gjorde ham deg glad?

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke jeg vel, hva en fremmeds intensjoner er, - vel hva var dine intensjoner med fyren da? Likte du ham og gjorde ham deg glad?

Skjønner godt at du ikke kan vite dette konkret. Er derfor spørsmålet mitt er hvordan andre ville reagert på oppførselen. Tråden dreier seg ikke om hvorvidt jeg ble glad eller ikke ;-)

• Liker 1
Skrevet

Skjønner godt at du ikke kan vite dette konkret. Er derfor spørsmålet mitt er hvordan andre ville reagert på oppførselen. Tråden dreier seg ikke om hvorvidt jeg ble glad eller ikke ;-)

Tja, jeg synes du bør ta komplimentet sånn som det er. Ta det med et smil og føl deg bra. Alternativt kan du gjøre som meg når attraktive mennesker smiler. Bli skeptisk og holde ekstra hardt på lommeboka og passe på mobilen.

Gjør som du vil! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...