AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #61 Skrevet 1. april 2014 Claire Danes, Christina Ricci og Scarlett Johansson. De to første var vel mer i tenårene. Personlig kan jeg se litt av alle tre, men kanskje aller mest Christina Ricci. Er defintivt ikke like vakker som Scarlett, bare for å ha det sagt! Anonymous poster hash: 6590d...dbe
langbein86 Skrevet 1. april 2014 #62 Skrevet 1. april 2014 Du tok tydeligvis ikke poenget. OK, da beklager jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #63 Skrevet 1. april 2014 Har fått høre at jeg likner på Carmen Elektra, Heather Locklear, Pamela Anderson, Karen Marie Ellefsen og piper perabo fra coyote ugly. Det er ca 10 år siden jeg hørte sist at jeg liknet på noen, men er en type som minner mange om mange...Anonymous poster hash: d2776...11b
Prinsessevilikke Skrevet 1. april 2014 #64 Skrevet 1. april 2014 Pleier å få høre at jeg ligner på Kat von D, div andre fra LA ink og Lisbeth Salander. Men det er nok mer basert på stil enn at jeg faktisk ligner
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #65 Skrevet 1. april 2014 Hadde vært morsomt å sett bilder av KG-erne sammen med bilder av kjendisene de angivelig ligner på. Har en venninne som hele tiden gnåler om at kjæresten hennes er så lik Josh Hartnett og får så mange blikk på gata når de er i USA. Mens i realiteten ligner han mer på dette.. Anonymous poster hash: 61d36...b8e
miaw Skrevet 1. april 2014 #66 Skrevet 1. april 2014 (endret) Hørt mye forskjellig Sarah silverman Linnea dale Cecilia brækhus Liv tyler Piper perabo Frida med hjertet i hånden Hun i bare bea Men aller mest ligner jeg på bestemor! Endret 1. april 2014 av miaw
Vera Vinge Skrevet 3. april 2014 #67 Skrevet 3. april 2014 Jeg har nesten aldri fått høre at jeg ligner på noen kjendis, bortsett fra i slutten av tenårene, da flere kommenterte at jeg lignet Herborg Kråkevik. Men det tror jeg var mest en kombinasjon av håret og at hun var mye i media da pga Kråkeviks songbok. I ansiktet har vi helt motsatte trekk egentlig - mens hun har ganske spisse og litt kantete trekk har jeg mer runde og kanskje litt brede trekk. Men husker jeg som følge av det kledde meg opp som henne på en utkledningsfest jeg var på da, hvor alle skulle kle seg ut som en kjendis. Med enda mer bustete hår enn vanlig, flagrende klær og føflekk, var visst ingen i tvil om hvem det skulle forestille.
Wonders Skrevet 6. april 2014 #68 Skrevet 6. april 2014 Jeg blir kallt Phobe/Fibi av vennene. Fra Friends. Det er både personlighet og utseendet mitt. Flere har sagt det. Ikke alltid festlig. Brutters synes det var slitsomt når jeg var yngre. Rollefiguren er jo litt snål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå