Gå til innhold

Er du lik en kjendis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligner ganske mye på Titten Tei. Helt sant og jeg vet ikke om det noen fordel akkurat.

Anonymous poster hash: 9618f...a69

Med andre ord en blanding av Ine Marie Eriksen Søreide og Alexander Rybak :D

Anonymous poster hash: dafc1...838

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører til stadighet, og særlig når jeg har mørkt hår, at jeg er Angelinas tvilling. Samme hodeform, men det er disse leppene da, altfor store etter min mening,så er ikke helt happy. Personlig synes jeg Angelina er vakker på en "stygg" måte, i mangel av bedre terminologi.

Anonymous poster hash: 89de4...367
Skrevet

Hun asiatiske i Gossip Girl, hun med de smale øyne i grace and anatomy, Vanessa Hudgens, hun med de smale øyne i Glee, Lucy Liu og hun som spilte hovedrollen i Memoirs of a Geisha. Med andre ord personer som ikke likner hverandre for fem flate øre utenom at alle er asiatiske.

Vanessa hudgens er jo ikke asiater..

AnonymBruker
Skrevet

Maria carey

Anonymous poster hash: f9d11...13f

AnonymBruker
Skrevet

Hørte nettopp at jeg lignet på Mette Marit.. rai rai : )

Anonymous poster hash: deef1...5d3
AnonymBruker
Skrevet
amanda-seyfried-hairstyles3.jpg
Hørt jeg ligner veldig på henne.

Anonymous poster hash: 35ba4...31d
Skrevet

Har hørt Christopher Schau endel ganger, han er minst 10cm høyere en meg, men vi har vel litt samme hår og skjegg, det er vel derfor

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan faktisk ikke huske å ha blitt sammenliknet med en kjendis noensinne, bortsett fra en gang på barneskolen, da jeg prøvde solbrillene til en gutt i klassen (som dekket halve fjeset mitt) og fikk høre at jeg liknet på

Wooh! Snake Plissken! :D

Anonymous poster hash: 28d02...fe1

AnonymBruker
Skrevet

https://mubi.com/films/she-devil

Hun er dog penere enn meg.

Jeg husker det gikk en haug med vitser om henne på begynnelsen av 90-tallet. :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører oftest Scarlett Johansson, men har også hørt at jeg likner på Bianca Balti og Lily Aldridge. Ingen av disse ligner på hverandre, da.

Anonymous poster hash: 456e1...315
Skrevet

Jeg vet at moren er fra Filippinene, men siden faren er irsk og vanessa ikke ser asiatisk ut i det hele tatt så forstår jeg ikke at folk kan si du ligner? Du ligner på lucy liu, Sandra oh og Vanessa hudgens? :)

• Liker 1
Skrevet

Hersker stor enighet om at jeg ligner på Kirsten Dunst. Jeg kan for så vidt også se det selv, men jeg ser jo også hvilke områder vi ikke ligner på, slik er det vel for de fleste.

Skrevet

Wooh! Snake Plissken! :D

:fnise:

Skrevet

Jeg vet at moren er fra Filippinene, men siden faren er irsk og vanessa ikke ser asiatisk ut i det hele tatt så forstår jeg ikke at folk kan si du ligner? Du ligner på lucy liu, Sandra oh og Vanessa hudgens? :)

Du tok tydeligvis ikke poenget.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg er lik noen kjendis.

Fikk en gang høre at jeg lignet på Melanie Blatt, ante ikke hvem det var, men er visst en sanger fra en av de tidligere britiske jentegruppene.

Fikk en gang høre Cameron Diaz, men det var nok mer med frisyren akkurat da, ligner ihvertfall ikke i ansiktet (bortsett fra kanskje en litt firkantet ansiktsform).

Jeg har også fått høre at jeg ligner en hamster, så jeg vet ikke, kanskje om det finnes en kjendishamster... :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...