Gå til innhold

Er du lik en kjendis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang hørt at du er lik en kjendis? Hvem?

Anonymous poster hash: cfadd...252
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligner ganske mye på Titten Tei. Helt sant og jeg vet ikke om det noen fordel akkurat.

Anonymous poster hash: 9618f...a69
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligner ganske mye på Titten Tei. Helt sant og jeg vet ikke om det noen fordel akkurat.

Anonymous poster hash: 9618f...a69

Er du Ine Marie Eriksen ? ;) Hun minner om titten tei, og hun er veldig søt.Så det kan være en fordel:)

Jeg har fått høre at jeg ligner på Aqua-Lene :sjokkert:

Anonymous poster hash: cfadd...252

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glen Close faktisk. En gang ble jeg forfulgt av en minibuss med turister fra Japan. De ropte "Glenn Close" etter meg og løp etter meg med kamera og skulle filme meg. Jeg måtte gjemme meg i en liten salgsbod. Dette var på en tur i Asia og selv om jeg er voksen, så er hun en del eldre en meg.

Anonymous poster hash: 3af70...bde
  • Liker 6
Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg ligner litt på Kanye West.

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt fortalt jeg likner på Kate Upton tre ganger.

Jeg ser likheten, dog jeg har ikke noen "skjønnhetsflekk" og ikke like mørke øyenbryn, er litt mer babyface.

Anonymous poster hash: 1595a...5c9
  • Liker 1
Skrevet

Fikk høre for noen år siden at jeg lignet Anne B Ragde. Tror det hadde mest med lik hårfarge/sveis på den tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fått høre at jeg ligner på Jennifer Lopez - spesielt med håret oppsatt. Er ikke helt enig selv, men tar det absolutt som et kompliment!

Anonymous poster hash: afa2a...24d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan faktisk ikke huske å ha blitt sammenliknet med en kjendis noensinne, bortsett fra en gang på barneskolen, da jeg prøvde solbrillene til en gutt i klassen (som dekket halve fjeset mitt) og fikk høre at jeg liknet på "dama til [en eller annen berømt basketballspiller]".

• Liker 1
Skrevet

En god dag ligner jeg på Sandra Bullock. En dårlig dag ligner jeg på Kathy Bates.

• Liker 2
Skrevet

Glen Close faktisk. En gang ble jeg forfulgt av en minibuss med turister fra Japan. De ropte "Glenn Close" etter meg og løp etter meg med kamera og skulle filme meg. Jeg måtte gjemme meg i en liten salgsbod. Dette var på en tur i Asia og selv om jeg er voksen, så er hun en del eldre en meg.

Men Glenn Close er jo veldig pen, og hun har en lang filmkarriere bak seg, så kanskje de mente 80-tallsversjonen, f.eks? :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt fortalt at jeg ligner både Vanessa Hudgens og Tone Damli...

Anonymous poster hash: 1563d...7f4
Gjest Silverstream
Skrevet

En blanding mellom Therese Johaug og Magnus Carlsen ....

Skrevet

Jeg har tidligere fått høre at jeg ser ut som en eldre utgave av Lindsay Lohan, hvilket er litt morsom, fordi det nesten ikke går an å skille barndomsbilder av Lohan og av min tante, bortsett fra at min tante var barn 25 år før.

Ellers har jeg fått høre at jeg ligner Olivia williams i " Tara road" , fordi jeg hadde det med å bruke noenlunde samme antrekk som henne i filmen, samme bevegelsesmønster og likheter i ansiktet og det la jeg faktisk merke til selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men Glenn Close er jo veldig pen, og hun har en lang filmkarriere bak seg, så kanskje de mente 80-tallsversjonen, f.eks? :Nikke:

Dette skjedde for 20 år siden, så det er jo ikke så gæli :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Fått høre av flere at jeg ligner på Scarlett Johanssen. På en ferietur i USA var det en gjeng med ansatte i en sportsbutikk som bare måtte komme bort og snakke med meg, etter å ha ropt høyt at jeg lignet noe innmari. Veldig gøy da! :) :)

Anonymous poster hash: 3af05...d5b

AnonymBruker
Skrevet

Fått høre Mila Kunis et par ganger, og Keira Knightley.. :danse:

Anonymous poster hash: f6ee5...8ef
Gjest Gjest_jesuskristus
Skrevet

Beyonce ligner på meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg kan ligne på Meryl Streep. Tror ikke jeg spille like bra. :knise:

Anonymous poster hash: 1abcc...e04

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var yngre fikk jeg ofte høre jeg lignet Brooke Shields. Nå får jeg innimellom (av fulle gutter, ikke menn) høre at jeg ligner på Demi Moore. Vi er omtrent på samme alder, så tar det som kompliment selv om de sier det med ølbriller på ;)

Anonymous poster hash: c891a...db6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...