Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei der, håper på litt hjelp fra dere!

Det var en jente i omgangskretsen som bestemte seg for å rett og slett være slem under en middag på et større arrangement. Jeg har fått meg en lys fin og ganske dyr bukse, hun kom bort til meg og pratet "hyggelig" før hun sa at det hadde vært "synd" om noen sølte på buksen min og skubbet borti maten jeg hadde i hånden så det ble søl over hele buksen.

Buksen må på rens og det er dessverre dyrt. Folk så det, men hørte ikke at hun gjorde det med vilje. Av en eller annen grunn liker hun meg ikke, så tror det rett og slett er grunnen(har aldri kranglet eller hatt komplikasjoner så jeg vet ikke helt hva det kan være)

Har jeg noe krav på at hun eventuelt kan betale rens? Hadde vært så deilig om hun "fikk litt igjen", da jeg syns dette er ydmykende og skikkelig kjipt:/

Anonymous poster hash: 2f165...af7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei

Anonymous poster hash: 46765...3a2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok dessverre ikke du kommer noen vei med dette, men jeg håper du sa tydelig i fra til henne at slik barnslig og umoden oppførsel er komplett uakseptabel.

Anonymous poster hash: 29e62...c20

AnonymBruker
Skrevet

Så dårlig gjort. Altså erstatningsrettslige regler gir deg jo helt klart krav på erstatning i slike tilfeller, men det er jo egentlig uten betydning så lenge du ikke tar det til retten. Og det er nok mye dyrere enn å få renset buksa. Så mitt forslag er å gjøre det samme mot henne på neste fest i stedet :)

Anonymous poster hash: d6260...3a3
Skrevet

Hei der, håper på litt hjelp fra dere!

Det var en jente i omgangskretsen som bestemte seg for å rett og slett være slem under en middag på et større arrangement. Jeg har fått meg en lys fin og ganske dyr bukse, hun kom bort til meg og pratet "hyggelig" før hun sa at det hadde vært "synd" om noen sølte på buksen min og skubbet borti maten jeg hadde i hånden så det ble søl over hele buksen.

Buksen må på rens og det er dessverre dyrt. Folk så det, men hørte ikke at hun gjorde det med vilje. Av en eller annen grunn liker hun meg ikke, så tror det rett og slett er grunnen(har aldri kranglet eller hatt komplikasjoner så jeg vet ikke helt hva det kan være)

Har jeg noe krav på at hun eventuelt kan betale rens? Hadde vært så deilig om hun "fikk litt igjen", da jeg syns dette er ydmykende og skikkelig kjipt:/

Anonymous poster hash: 2f165...af7

Er du "for real" hvor sykt gjerrig går det an å bli?

Det er en føkkings BUKSE vi snakker om, vask den eller send den på rens som andre mennesker!

At de kan bli skitne er en av risikoene med å ha på seg klær...

Skrevet

Er du "for real" hvor sykt gjerrig går det an å bli?

Det er en føkkings BUKSE vi snakker om, vask den eller send den på rens som andre mennesker!

At de kan bli skitne er en av risikoene med å ha på seg klær...

Er du seriøs? Det er ikke snakk om å være gjerrig her, men om rettferdighet. Leste du i det hele tatt førsteposten? Dersom noen sølte på meg med vilje, slik at jeg måtte bruke penger på å få plagget renset, så hadde jeg virkelig ikke tenkt som deg. Jeg hadde blitt forbannet, sånn gjør man ikke. Selv om sannsynligheten for at den dama betaler er svært liten.

Skrevet

Er du seriøs? Det er ikke snakk om å være gjerrig her, men om rettferdighet. Leste du i det hele tatt førsteposten? Dersom noen sølte på meg med vilje, slik at jeg måtte bruke penger på å få plagget renset, så hadde jeg virkelig ikke tenkt som deg. Jeg hadde blitt forbannet, sånn gjør man ikke. Selv om sannsynligheten for at den dama betaler er svært liten.

Ja jeg leste den, kan du bevise at det var med overlegg? Og om det er kan man bare slenge ut krav om renseriregninger?

Har du råd til klær som må på renseri (jeg har ingen slike bukser og lurer fælt på hva slags bukse dette er..) så har du råd til renseri regningen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...