AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Er det noen andre som har det sånn? Her om dagen så jeg at typen hadde skrevet til en jente at han gledet seg til å se henne på skolen dagen etter og de måtte sees etterfulgt av et kyssetegn. Han har også sagt at kjendisen han tenner mest på er det heeelt motsatte av hvordan jeg ser ut. Har jeg grunn til bekymring? Tør ikke ta det opp med han Anonymous poster hash: 79a71...873
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal lage kyssetegn til venninner. Så der synes ikke at du er overdrevent sjalu. Det med kjendiser hadde jeg tatt helt med ro. Anonymous poster hash: 2b022...545
Nanami Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Det er ikke normalt å sende sånn til andre jenter når man er i et forhold. Det er ikke deg det er noe galt med, det er han. Det med kjendisen derimot ville jeg ikke bekymret meg for. Jeg vet ikke hva slags kjendiser typen min tenner på, for vi snakker ikke om sånn, men tviler på at de er en kopi av meg
Gjest Flaxie Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Jeg hadde klikket hvis kjæresten min skrev det til en annen jente. Så bare la ham høre det!!
FalconPunch Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå