Gå til innhold

3 mann/kvinne i forholdet

vl800

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har hatt en seriøs samtale med partneren sin om å trekke inn en tredje person til trekant, eller et partner bytte med et vennepar, eller sex med vennepar i samme rom. Jeg kan ikke tro at dette ikke er et tema for mange. Men for vår del så har det bare blitt med fantasien, foreløpig.

Isåfall, hvordan går man fram for å foreslå sånne ting får paret det gjelder?

Har det vært et diskusjons tema for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jada, dette er nok et tema i mange forhold, og mange har også prøvd det, også jeg og min samboer. Spennende, men man skal ikke overdrive det, og gjøre det til et viktig innslag i sexlivet.

Jeg har liten tro på at vennepar, eller par i det heletatt, er noen særlig god løsning, vi valgte en annen mann, fordi jeg tenner voldsomt på å se henne bli tatt av en annen, mens jeg ligger ved siden av, kysser henne, og kjærtegner henne. Når tredjemann går, så har vi den villeste og deiligste sex du kan tenke deg.

Vi var heldig, gikk ut på by'n med en slik tanke i bakhodet, og traff riktig "kandidat" på alle måter.

Hilsen 1Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vl800!

Ja, dette har vært et tema for oss, men vi har aldri prøvd. I begynnelsen var det jeg som tok det opp.. Lurte på hva han syns om å ta med en jente, eller en gutt i en trekant. Da sa han at han ikke kunne tenke seg det. Nå har det i midlertid forandret seg litt. Han har sagt noen ganger til meg at han tenner litt på å se meg sammens med en annen gutt, og spurt hva jeg syns om det. Men han er ikke sikker på om han hadde likt det på orntlig. Noen ganger er det bedre med bare fantasien!

Selv kunne jeg tenke meg å ha med en annen gutt. Kunne vært spennende. Enda mer spennende hadde det vært å hatt med en jente, men er litt usikker på om jeg hadde blitt sjalu da... :)

|Maria|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om temaet, men det er ikke noe for oss. Det er jo en spennende tanke, men vet ikke helt om jeg hadde turt når det kom til stykket. Samboer hadde sikkert ikke hatt noe i mot det, men det er ikke noe som MÅ gjøres hos oss.

Er kanskje litt pyse når det gjelder sånnt :oops:

MEN man vet jo aldri :wink:

Morlock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg personlig forvinner hele poenget med monogami dersom en skal ha sex med andre...

Men det er jo meg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"men det er meg", sier Lasse...

Ja, det skal være sikkert...

Mange par kan ha det vidunderlig SAMMEN, i en trekant med noen annen, dette skjønner du ikke, tror jeg....du må ikke blande inn monogami-aspektet i dette. Syns du skal respektere par som i full tillit til hverandre, tar en veloverveid beslutning om å gjøre dette til en spennende og eksklusiv opplevelse, som de unner seg en sjelden gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg kan forsikre at hvis man blir litt "heit" av tanken, og syns det er spennende, OG at man har et trygt og tillitsfullt forhold, så blir opplevelsen både "heit" og spennende også i virkeligheten!

Sier en som VET....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til gjest

Nå skriver Lasse hva han mener om saken, at for han blir det feil å trekke inn en person eller flere til i seksual livet med sin kjære. Han sier ikke noe om at andre ikke skal få lov til det så da respekterer han vel andres lyst?

For meg er det også en fjern tanke på å skulle trekke inn en eller flere personer til på det seksuelle, men om andre vil det så får det bli deres sak.

Derimot syns jeg det nå begynner å bli nærmest en motesak å skulle trekke flere inn i sex livet sitt. Det er stadig vekk flere her som argumenterer for dette, og oftere og oftere forsøker man å overtale de som ikke tenner på dette til å prøve med: "du aner ikke hva du går glipp av" og "hilsen en som vet hvor herlig dette er". Ja det er sikkert herlig for de som tenner på det, men hvorfor skal en som er redd for å føle sjalusi og bli såret ta sjansen på å gjennomføre dette?

Alt i samfunnet er liksom i ferd med å bli slik at alle gamle verdibegreper er fy fy og de må vi viske ut, for vi lever faktisk i år 2002 liksom. Vel, jeg nekter å gi slipp på tanken om at det faktisk er mulig å ha et godt seksualiv mellom et par uten at dette må kryddres med flere sengekompiser.

Så, vær glad for at man er blitt såpass åpne når det gjelder sex at man nå kan ha trekanter/gruppsex med andre som liker dette uten at man lenger blir blir betegnet som pervers/syk eller hva man har ment om dette. Men ha samtidig respekt for at dette er en form for aktivitet som ikke passer for alle mennesker.

"Har man lyst har man lov, og vil man ikke lar man være" uten press og ved å bli dømt av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg 1. skulle "forvare" meg litt. 2. utdype hvorfor JEG føler det jeg føler om MINE valg. Men kristian (71) skrev alt... Takk.

Vi er forskjellige, med forskjellige meninger rundt om.... Alt jeg ikke forstår, kan jeg likevel respektere...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min og jeg prata seriøst om det, og plukka ut en passende kandidat (en x-elsker av meg). Nå ble det sånn at det aldri stemte tidsmessig for oss (hvis vi kunne, kunne ikke han, og omvendt), men i stedet ble det helt tilfeldig aktuelt med en venn av samboeren min. I og med at vi hadde prata så mye rundt det tidligere, trengte vi ikke ord for å kommunisere til hverandre at dette var noe vi kunne tenke oss. Så det bare skjedde, helt spontant. :lol:

Deilig var det, samboeren og jeg syntes opplevelsen var fantastisk, så nå gjenstår det bare å snakke med kameraten hans og bli sikre på at alt er ok der. Og, hvem vet, kanskje vi til og med kan gjenta det hele... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også snakket om det og er enige om å prøve dette. Hun ønsker seg en ekstra mann, men vi er ikke helt sikre hem vi skal velge. Var hatt en trekant med en vennine av henne for fire år siden. Det gav mersmak, men hun flyttet og ble ikke aktuell flere ganger. Den gangen var det ikke planlagt, det bare ble slik. Det viktigste er at vi har snakket ut og er enig om at dette må prøves ut, hvis anledningen byr seg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er også noe samboeren min og meg har lyst til å prøve. Vi vil prøve både med en ekstra jente og en ekstra gutt. Vi har ingen "kandidater", vi tar det som det evt kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Dersom vitsen er monogami er det selvfølgelig ikke det rette å prøve... Har prøvd både partnerbytte og trekantforhold av begge kjønn sammen med min man og har endt opp med en fast elsker som jeg noen ganger har alene eller oftest sammen med min mann. Han påstår at det er den beste kombinasjonen da han får en vanvittig tenning når han ser jeg blir tatt av en annen mann, eller at jeg ringer og sier fra at jeg stikker innom han på vei hjem fra jobben. Gjett om han er tent når jeg kommer hjem...

Tilde monogane moralistene. Statistisk sett er 80%av der utro. Håper ikke du er en av dem. Jeg har aldri vært utro, da jeg ser det å gå bak ryggen på hverandre er den største synden man kan gjøre i et forhold !

Lykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magne

Maiken, hvis man lar dette kun handle om sex, og setter sin egen egoisme til side, da kan en trekant dann og vann berike, og styrke, et forhold.

Skjønner ikke at du har så vanskelig for å forstå det, jeg....

Sier Magne, i et godt forhold med en kvinne jeg elsker, dyrker, men som gir meg verdens største kick av synet når hun knuller med en annen mann, mens jeg kysser henne, kliner med henne, og lar henne utvilke kåtheten sin med oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magne

Jeg har ikke problemer med å skjønne øyeblikket. Kanskje jeg ikke fikk dette godt nok frem, men det jeg prøver å komme til bunns i er det med å gjenta en slik suksess med de samme personene. Snakker altså om faste elskere/elskerinner, vennepar og denslags. DET har jeg problemer med å forstå.

Noen øyeblikks kåtskap er ren og skjær sex, og kan gjemmes som et småfrekt minne. Men det å se de samme personene gjentatte ganger, bli kjent med dem...nei, det ville jeg ikke utsatt forholdet for. Det virker skummelt.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Magne

Maiken, det er ikke lurt å la dette være "faste" sexvenner, et par tre ganger med noen "ukjent", som man utvikler kontakt/kjemi med gjennom "date-sider", og hvor man treffer vedkommende langt hjemmefra, og hvor vi beholder en viss anonymitet, funker best for oss.

Man skal ikke gjøre dette til en "livsstil", kun la det være noe eksklusivt et par ganger i året. See?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...