Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

JAAAAAA! Håper jeg får lov å dele dette her! Er ingen som vet det utenom meg at jeg havnet i gjeld, men nå har jeg tatt et skippertak og jeg er offisielt gjeldsfri! Helvete for en jobb (mest psykisk), men da var det problemet ute av verden! Og jeg er mye klokere enn før, aldri om jeg skal gå i samme fellen igjen!

Jeg er så glad! :skya:

Anonymous poster hash: 715e5...9f9
  • Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :D

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! :bolledeig:

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Gratulerer så mye :D sliter selv med en dum gjeld etter min dumme ungdomstid, så veit hvor tungt det er. all ære til deg :D

AnonymBruker
Skrevet

Så bra, er glad på dine vegne selv om jeg ikke kjenner deg! Forstår godt at slikt tar på psykisk.

Anonymous poster hash: bd01a...a97
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye :D sliter selv med en dum gjeld etter min dumme ungdomstid, så veit hvor tungt det er. all ære til deg :D

Ja, satt inne i huset i 6 mnd med deppresjon og turte ikke å åpne posten engang! Men nå er jeg både gjeldsfri og null symtomer på deppresjon! Det er det psykiske som er det største problemet, spesielt ved gjeld, man føler seg så råtten! Men man klarer det meste!

Lykke til med din gjeld! Håper det ordner seg! :blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Har gjeldsordning og lært leksen min.

Den tikker nedover og er ferdig om 2 år. Aaaldri mer gjeld her i gården :danse:

Anonymous poster hash: 185b9...bde
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye!!

Er i samme situasjon, har du noen tips? :)

Anonymous poster hash: 15fde...b8d
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags gjeld er det snakk om? Hus?

Anonymous poster hash: 69718...154
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye! :) Jeg ble jo veeeldig nysgjerig da, hvor my ehadde du i gjeld? :)

Klem for at du ordnet opp etter deg :hug:

Anonymous poster hash: de1ca...1c4
Skrevet

Gratulerer! Jeg blir gjeldsfri om 29 år. :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer.Jeg ser nå frem til at skattepengene kommer,for da er jeg også endelig gjeldsfri.

Anonymous poster hash: 006a7...8e5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir gjeldsri når jeg er 29, om to år :) Gleder meg også!

Anonymous poster hash: de1ca...1c4
AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst: Gratulerer! Det er en skikkelig jobb du da har gjort, og det er som du sier så mye bedre for psyken. Det å ikke klare å åpne posten tror jeg for de fleste som ikke har hatt problemer selv vanskelig å forstå, men jeg skjønner hvordan du har hatt det.

Selv tok jeg ikke telefonen fra ukjente numre eller åpnet posten min på over fem år. Jeg prøvde ved flere anledninger å inngå avtale med de kreditorene jeg hadde, men møtte veggen ved at alle skulle ha for mye i måneden slik at jeg ikke klarte å få budsjettet til å gå opp. Og da er det lett å gi opp. Hadde tvangstrekk på tvangstrekk i mange år, og man kommer aldri ut av den dansen. Det er ekstremt vanskelig å komme ut av gjeldshelvete når man først har havnet der, og det tror jeg veldig mange har problemer med å forstå. For renter og gebyrer øker saldoen ekstremt hele tiden, og det tar evigheter før man faktisk klarer å betale ned noe på selve kravet.

Men som deg er jeg nå gjeldfri. Eller jeg lyver litt, har fellesgjeld på leiligheten, og den kommer jeg ikke til å betale ned. Men ellers finnes det ikke en lånt krone her - og den følelsen er helt utrolig. Jeg tør å gå i postkassen, jeg tør å ta telefonen (men dropper fortsatt de som ikke gir seg til kjenne ;) ). Skuldrene er på plass og jeg er fornøyd med livet. Sparer opp til det jeg skal ha, og betaler alle regninger til forfall.

Vet ikke hvor mye du hadde i drittgjeld, men selv satt jeg faktisk med over 900 000 til slutt i slik gjeld. Og ingenting av det var gått til luksus :/ og hovedkravene var vel i underkant av 400 000 i starten. Nå er alt vekk, og aldri skal jeg ta opp gjeld igjen for forbruk eller betale en regning for sent.

Anonymous poster hash: 7114c...6c2
  • Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye!! Kjempebra jobba!! :)

Skrevet

JAAAAAA! Håper jeg får lov å dele dette her! Er ingen som vet det utenom meg at jeg havnet i gjeld, men nå har jeg tatt et skippertak og jeg er offisielt gjeldsfri! Helvete for en jobb (mest psykisk), men da var det problemet ute av verden! Og jeg er mye klokere enn før, aldri om jeg skal gå i samme fellen igjen!

Jeg er så glad! :skya:

Hurra!! Gratulerer, og godt jobbet! :duskedame:

Skrevet

Gratulerer! :):):) jeg skal også være gjeldsfri i des 2014.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Regner med at dere som sier dere er gjeldfrie i løpet av året eller noen få år, snakker om kredittgjeld? Hvis det er snakk om huslån, begynner jeg å lure på hvor hardt dere har betalt ned!

Jeg blir neppe gjeldfri noen gang, og det er forsåvidt helt greit.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Gratulerer så mye :) :) :)

Selv ble jeg satt i gjeld pga min ex. Har slitt med dette i 9 år nå, og har bare 20k igjen å betale. Med min inntekt så tar det et par år, men likevel så kjenner jeg allerede den deilige følelsen av at snaaart så slipper jeg den psykiske lasten av å ha gjeld hengende over meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...