Gå til innhold

Hva er galt med ørepluggene?

Anbefalte innlegg

Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg fikk nettopp nye øreplugger, igjen... Men plutselig, ut av det blå, kan jeg ikke høre stemmer i den ene pluggen... Men musikk kan jeg høre. Stemmen hører jeg bare i den andre... Hva er dette da?

Hvorfor får man så lett slike skader? Jeg er ikke ute i kulda med dem, jeg krøller dem ikke, bortsett fra når de krølles automatisk, jeg påfører dem ikke press av noen slag...

Hva fører til slike problemer? Snart mister jeg vel lyden helt i pluggen. Som vanlig..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jesuskristus
Skrevet

Kanskje det er noe med lydinstillingene?

Skrevet

Har du sett om du har plugget den helt inn i enheten, om du ikke gjør det så kan det skje at du kun får lyd på det ene øret.

• Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Har du sett om du har plugget den helt inn i enheten, om du ikke gjør det så kan det skje at du kun får lyd på det ene øret.

Kanskje det er noe med lydinstillingene?

Har sjekket lydinstillinger og plugget den helt inn i PC-en/mobilen. Jeg skjønner ikke hva som er galt. Det skjer med absolutt alle øreplugger jeg har. Jeg kjøpte helt nye øreplugger i fjor, og dem var gode. Etter et par dager mistet jeg lyd i det ene øret.

Kanskje ingen øreplugger liker meg... :fnise:

Skrevet

Slik skjedde med mine øreplugger når jeg gikk og de hektet seg fast i et håndtak og fikk seg et skikkelig røsk.

AnonymBruker
Skrevet

Schizofreni.

Anonymous poster hash: da3be...166
AnonymBruker
Skrevet

Samme har skjedd her!

Kanskje det har noe med selve koblingen? Altså inni hullet dit du tar øreproppene.

Anonymous poster hash: 87fc3...a33
Skrevet

Hvilke øreproper er det snakk om?

Det høres ut som om dere enten kjøper det dårligste dere kommer over, eller at dere mishandler dem på det groveste. Eventuelt så er de full av ørevoks som demper lyden.

Skrevet

Har sjekket lydinstillinger og plugget den helt inn i PC-en/mobilen. Jeg skjønner ikke hva som er galt. Det skjer med absolutt alle øreplugger jeg har. Jeg kjøpte helt nye øreplugger i fjor, og dem var gode. Etter et par dager mistet jeg lyd i det ene øret.

Kanskje ingen øreplugger liker meg... :fnise:

Gå til butikken der du kjøpte dem, og be dem plugge dem inn for deg (eller plugg dem i selv, mens butikkpersonalet ser på, da ser de det om du gjør feil). Enten er de ikke plugget ordentlig i, eller så har du en vane med å mishandle dem. Det er nesten nødt til å være brukerfeil, når det skjer med alle pluggene du kjøper?

Gjest lillelarve
Skrevet

Hvilke øreproper er det snakk om?

Det høres ut som om dere enten kjøper det dårligste dere kommer over, eller at dere mishandler dem på det groveste. Eventuelt så er de full av ørevoks som demper lyden.

Forskjellige.

De som fulgte med Samsung Galaxy S3. De var helt nye, hvite og hadde sånn gummi-greier på proppene. Veldig gode, men de sluttet også å fungere. Jeg behandler dem ikke dårlig, så jeg skjønner ikke hva det er. Kanskje det bare er snakk om et røsk eller noe.. Men det kan jeg ikke huske i så fall.

Nå har jeg et par eldre, slike med sånn.. "stoff" rundt de man putter i ørene. De er ganske store også, og faller ut av ørene, hehe. Men uansett. De fungerer nå igjen. Lurer på når de ryker... Det kan skje mens jeg sitter helt i ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...